به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته هشتم رقابت های دسته دوم لیگ قطر، تیم فوتبال الشحانیه در استادیوم السیلیه میزبان البدع بود و توانست به لطف درخشش امیر روستایی، از سد حریف خود عبور کند.

در این دیدار، امیر روستایی خیلی زود و در دقیقه چهارم توانست الشحانیه را پیش بیندازد. بازیکنان این تیم تمایل زیادی برای کسب پیروزی داشتند و روستایی در دقیقه 20 توانست دومین گل خود و تیمش را وارد دروازه البدع کند.

هفت دقیقه بعد نیز مصطفی جلال گل سوم را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری 3 بر صفر الشحانیه به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز عملکرد متمایز الشحانیه ادامه یافت و امیر روستایی در شب درخشانی که داشت، توانست گل چهارم تیمش را وارد دروازه البدع کند و هت تریک خود را تکمیل کند. تیم مقابل نیز در دقیقه 88 یکی از گل ها را جبران کرد تا الشحانیه با نتیجه 4 بر یک از سد حریف خود عبور کند.

1803092

الشحانیه با این پیروزی یک پله در جدول رده بندی صعود کرد و تعداد امتیازات این تیم به عدد یازده رسید و آنها در رتبه چهارم جدول جای گرفتند.

امیر روستایی نیز پس از این هت تریک، توپ را با خود به خانه برد و با ژستی که عدد 3 را نشان می دهد، عکسی را به یادگار گرفت.

بازیکن سابق پیکان و پرسپولیس در 13 دیداری که در تمامی رقابت ها به میدان رفته، در سه دیدار الشحانیه موفق به بریس شده بود و با هت تریک برابر البدع، تعداد گل هایش برای این تیم را به عدد 9 رساند. او همچنین 2 پاس گل داده بود و 2 خطای پنالتی نیز برای تیمش گرفته بود.