مجتبی حسینی امروز در نشست خبری بازی با گل‌گهر اظهار داشت: با توجه به بازی سنگینی که ما چهار روز پیش انجام دادیم و نزدیک ۶۰ تا ۷۰ دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کردیم، فشار خیلی زیادی به بچه‌های ما آمد و به همین دلیل سعی کردیم یک ریکاوری خوبی داشته باشیم.

وی افزود: اتفاقاتی در آن بازی افتاد که خیلی به ما ضربه زد و متاسفانه پنالتی مسلم ما را در آن بازی داور نگرفت. نبود VAR دارد داوری‌ها را اذیت می‌کند ولی بیشترین ضرر را ما داریم می بینیم.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد: با توجه به ۱۰ نفره شدن و فشاری که روی بازیکنان ما آمد و این هفته خسته بودند، سعی کردیم خودمان برای بازی مقابل تیم بسیار خوب و با کلاس گل‌گهر که هم از نظر کادر فنی و هم کادر بازیکن، مدیریت و امکانات در لیگ ایران نمونه است آماده کنیم. امیدواریم یک بازی خوب و جوانمردانه برگزار کنیم. مطمئن هستم دو تیم به دنبال ارائه یک بازی خیلی خوب هستند و امیدواریم بازی خیلی خوب از آب دربیاید و هر تیمی که حقش باشد به نتیجه مورد نظرش برسد.

حسینی با اشاره به بازیکنان غایب تیمش در دیدار فردا خاطرنشان کرد: دروازه‌بان ما در بازی قبلی اخراج شد و محروم است و مصدوم هم چند تا داشتیم، ایمان اکبری در زمین ناهموار شیراز زانویش آسیب جدی دیده و باید جراحی شود، جهانبخش هم دستش شکسته است و مصدوم است  اما خوشبختانه بقیه مصدومان ما رسیده اند.