به نظر می رسد هنوز سیاست واحدی برای حضور بانوان فوتبالدوست در استادیوم ها وجود ندارد

در حالی که در بازی دوستانه سپاهان و زنیت شاهد حضور بانوان روس در استادیوم نقش جهان بودیم، هنوز مجوز حضور بانوان ایرانی در هیچ استادیومی صادر نشده است.

به گزارش طرفداری، بازی دوستانه سپاهان و زنیت خیلی از حقایق را روشن کرد. این که استادیوم ها می توانند از تمام ظرفیت خود برای حضور هواداران استفاده کنند و دیگر نه خبری از ویروس همه گیری کرونا است و نه آلودگی هوا به حدی است که استادیوم ها نتوانند شاهد حضور تماشاگران باشند.

از این رو معلوم نیست چرا و بر چه اساسی تیم های تهرانی و شهرستانی باید شاهد حضور تنها 30 درصد از اهالی فوتبال در ورزشگاه ها باشند؟

از سوی دیگر صدور مجوز ورود بانوان روس به ورزشگاه نقش جهان ثابت می کند بانوان ایرانی هم می توانند به راحتی و در امنیت کامل راهی استادیوم ها شده و همچون معدود بازی هایی که قبلا برگزار شد، با حضور در ورزشگاه ها، رویای همیشگی خود را محقق کرده و بازی ها نیز کاملا عادی و بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

البته مهدی تاج در جایگاه رییس فدراسیون نیز در چند نوبت اعلام کرد مشکلی برای ورود بانوان به استادیوم وجود ندارد اما این ادعا همچنان در همان مرحله حرف و مصاحبه باقی مانده و هنوز خبری از حضور بانوان در ورزشگاه ها نیست. به گونه ای که در بازی پرسپولیس و هوادار که قرار بود برای اولین بار شاهد حضور بانوان در استادیوم آزادی برای فصل جدید باشیم، باز هم در دقیقه 90 این مجوز صادر نشد تا برای اولین بار در این فصل شاهد حضور بانوان و خانم های روس در استادیوم نقش جهان اصفهان باشیم!