واندا نارا از رد پیشنهاد یوونتوس توسط ایکاردی به خاطر خیانت نکردن به اینتر خبر داد

واندا نارا می گوید در داستان ترک اینتر توسط ایکاردی گناه کار کردن یک زن مثل او ساده است.

طرفداری | مائورو ایکاردی اکنون در گالاتاسارای بازی می کند. واندا نارا همسر و ایجنت او در مورد ترک اینتر توسط این بازیکن و پیوستنش به پاری سن ژرمن، همچنین رد کردن پیشنهاد یوونتوس صحبت کرد.

واندا نارا در برنامه ای در شبکه رای ایتالیا گفت:

طرفدار اینتر هستم و در میلان خاطرات بسیار خوبی دارم. گوشه ای از قلبم همیشه به عشق اینتر خواهد تپید. مائورو شوهر من است و تا آخر عمر به عنوان یک خانواده در کنار هم زندگی خواهیم کرد. سال هاست با او هستم و خوشبخت هستیم که همدیگر را داریم. در داستان انتقال او از اینتر من شخصیت بد داستان شدم اما هنوز هم ایجنت او هستم.

آن طور که فکر می کنید وضعیت در اینتر آن قدرها هم بد نبود. با ترک اینتر، این باشگاه 70 میلیون یورو کسب کرد و با این پول تیمی ساخت که توانست قهرمان ایتالیا شود. اگر یک مرد انتقال ایکاردی را رقم زده بود صفحات روزنامه ها پر می شد. به نظر خودم نمره این انتقال 10 از 10 است. مینو رایولا به من پیام داد و گفت کارت را عالی انجام دادی. من هم مثل مینو رایولا همیشه در میز مذاکره قیمت ها را بالا می برم.

از دو بازیکن تیم ملی آرژانتین درخواست ایجنتی داشتم اما رد کردم. مائورو در بهترین زمان اینتر را ترک کرد. گفتم که ممکن است به اینتر بازگردد. بعضی اوقات برای پول درآوردن مجبور هستید بهترین بازیکنتان را بفروشید و در این وضعیت ها گناهکار کردن یک زن خیلی راحت است. یوونتوس هم ایکاردی را می خواست اما او به اینتر خیانت نکرد.