به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پس از اینکه پرسپولیس گل دوم را وارد دروازه سپاهان کرد و برای دومین بار در فولادشهر پیش افتاد، ژوزه مورایس تصمیم به دو تغییر همزمان گرفت و محمد علی‌نژاد و یاسین سلمانی را به زمین آورد که این دو تعویض روند بازی را کاملا به سود طلایی پوشان تغییر داد و کاری کرد شکل هجومی به خود بگیرند و در ۹۰ دقیقه هم به گل تساوی برسند.

سپاهان که با گل به خودی دانیال اسماعیلی‌فر با تساوی به رختکن رفته بود، در دقیقه ۵۷ گل دوم را از پرسپولیس دریافت کرد و حتی لحظاتی پس از آن هم روند بازی را به سرخ‌پوشان داد که هشت دقیقه بعد، ژوزه مورایس برای ایجاد موقعیت و اضافه کردن نیروی هجومی خطرناک‌تر، محمد علی‌نژاد و یاسین سلمانی را به زمین آورد که این دو بازیکن روی گل تساوی طلایی‌پوشان ایفای نقش کردند.

1804969

محمد علی‌نژاد که پس از ورود به زمین بارها با نفوذهای خطرناک خود از جناح چپ زمین موقعیت‌سازی کرده و شکل هجومی به بازی سپاهان داده بود، با ایجاد دو فرصت جدی سعی کرد به بازیکنان هم‌دست خود شانس گلزنی بدهد که سپاهانی‌ها نتوانستند از آن بهره ببرند.

علی‌نژاد در دقیقه ۷۴ با توپ‌گیری در میانه زمین از بازیکنان پرسپولیس، با یک پاس رو به جلو یاسین سلمانی را راه انداخت که او هم توپ را به جناح چپ برد تا میلاد زکی‌پور با یک سانتر خطرناک به مقابل دروازه که با دفع ناقص علیرضا بیرانوند همراه بود، موقعیت‌سازی کند و فرشاد احمدزاده گل تساوی را به ثمر رساند.

1804970

مورایس با اضافه کردن علی‌نژاد و سلمانی روند تیمش را کاملا هجومی کرد تا پس از زدن گل دوم بازی را در ۹۰ دقیقه با تساوی دو بر دو تمام کنند، اما اشتباه‌های پیاپی در خط دفاعی طلایی پوشان کاری کرد تا آنها در وقت‌های اضافه دو بار دروازه خود را باز شده ببینند و بازنده شوند.