به گزارش “ورزش سه” حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که برای افتتاح چند طرح ورزشی به استان کرمان سفر کرده است، امروز حادثه‌ای دلهره‌آور را تجربه کرد.

بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی‌که نزدیک به نشستن بود، کنترل خود را از دست داد و سقوط کرد. آنطور که از عکس‌های مخابره شده پیداست، قسمت انتهایی بالگرد به طور کامل از بدنه جدا شده است.

1804997

طبق گفته شاهدان عینی، حال حمید سجادی مساعد گزارش شده و به همراه دیگر افراد حاضر در این بالگرد برای درمان مصدومیت جزیی به مراکز درمانی استان کرمان منتقل شده‌اند. برخی از مسئولان محلی و معاونین وزارتخانه نیز وزیر ورزش را در این سفر همراهی کرده‌اند.

روابط عمومی استانداری کرمان هم در این خصوص اعلام کرد: وزیر و همراهانش در سلامت هستند.

در این باره محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان، گفت: بالگرد حامل وزیر ورزش ۱۲ سرنشین داشته که در نتیجه سانحه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دیدند اما حال آنان مساعد است.

به گفته فداکار، بالگرد یک بار می‌نشیند بعد بلند می‌شود که در نوبت دوم نشستن دچار سانحه شده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه علت در دست بررسی است گفت: حال مصدومان مساعد است و در بیمارستان بافت تحت درمان قرار دارند.

ویدئو: 273343

هم‌چنین هلال احمر استان کرمان هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: بالگرد جمعیت هلال‌احمر که حامل وزیر ورزش بود، عصر امروز هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی‌که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد.

بر اثر سقوط بالگرد هلال‌احمر که نزدیک چند متری زمین کنترل خود را از دست داده بود، ١٦ نفر از سرنشینان زخمی شدند که به مراکز درمانی بافت انتقال یافتند.

طبق گفته معاون سیاسی ا‌ستاندار کرمان، متاسفانه پس از‌ بررسی نهایی، یکی از مدیران حاضر در این بالگرد بر اثر سانحه‌ای که پیش آمد جان باخته است. اسم این شخص هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن اسم این مدیر، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.‌

اما در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت، هویت مدیر فوت‌شده را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در حادثه بالگرد اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و جوانان، جان باخت.

ورزش سه به محض دریافت اخبار تکمیلی، جزییات بیشتری از این حادثه را در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد. عکس‌هایی را که خبرگزاری ایرنا از این حادثه منتشر کرده است مشاهده می‌‌کنید:

1804998
1804999