به گزارش "ورزش سه"، رابین فن‌پرسی، ستاره هلندی سابق منچستریونایتد، که حضورش در مجموعه تمرینی این تیم در روزهای اخیر به شایعاتی درباره ملحق شدن او به کادر فنی اریک تن‌هاخ دامن زده بود در یک مصاحبه به ستایش از این مربی هلندی پرداخت و یونایتد تن‌هاخ را قدرتمندتر از قبل توصیف کرد.

مدیران شیاطین سرخ تابستان گذشته بعد از یک فصل ناکام که بدترین فصل تاریخ یونایتد در لیگ برتر بود تن‌هاخ را از آژاکس به خدمت گرفتند. او با وجود شروع نه چندان خوب در فصل جدید به تدریج خودش را به عنوان یک مربی قدرتمند مطرح کرد و حالا با حضور یونایتد در رتبه‌های بالای جدول به مربی‌ای محبوب تبدیل شده است.

1805045

فن‌پرسی امروز در مصاحبه با سایت منچستریونایتد به ستایش از هموطنش پرداخت و گفت: "من تغییر را در تیم احساس می‌کنم. حتی اتفاقات کوچکی که اطراف ما می‌افتد این تغییر را نشان می‌دهد. مثلا امروز صبح که در فرودگاه بودم یک هوادار آمد و گفت بازی با بارسا را در اولدترافورد می‌بینی؟ گفتم بله، حتما به ورزشگاه می‌روم. برای دیدن بازی آمده‌ام. آن هوادار گفت من هم در استادیوم خواهم بود. پرسیدم از کجا می‌آیی؟ گفت از بانکوک آمده‌ام فقط برای دیدن بازی با بارسا و روز یکشنبه بازی با فینال. گفتم آفرین، تو یک هوادار نمونه‌ای.

می‌خواهم بگویم انرژی‌ای که یونایتد این روزها به همه می‌دهد به مراتب مثبت‌تر از قبل است. در مقایسه با چند سال گذشته شرایط کاملا عوض شد و این را مدیون تن‌هاخ هستیم. البته بازیکنان هم حتما نقش دارند."

منچستریونایتد در بازی رفت خود در لیگ اروپا مقابل بارسا که در نوکمپ برگزار شد به تساوی 2-2 رسید و حالا آینده شیاطین سرخ در این رقابت اروپایی به بازی امشب در اولدترافورد بستگی دارد.