به گزارش "ورزش سه"، دو تیمی که با شکست برابر پرسپولیس و نساجی از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفته‌اند، فردا باید در اراک به مصاف هم بروند. شاگردان مهدی رحمتی در تیم آلومینیوم به مصاف صدرنشین لیگ می‌روند و امیدوار به کسب امتیاز در این بازی خانگی هستند.

مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پیش از این بازی گفت: همان‌طوری که همه می‌دانیم، سپاهان جزو بهترین تیم‌ها و قطب‌های فوتبال ایران است. تیمی که کادر فنی و بازیکنان خیلی خوب در سطح تیم ملی دارد.

او اظهار داشت: آن‌ها در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر هستند و برای قهرمانی مبارزه می‌کنند. ما همه این‌ها را می‌دانیم و سعی کردیم به بازیکنان تیم بگوییم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فردا در مقابل هواداران خودمان بتوانیم بهترین بازی را با بهترین کیفیت ارائه کنیم.

1806580

وی ادامه داد: باید 90 دقیقه تمرکز کافی و کامل در بازی داشته باشیم. مطمئن باشید که ما حریف ضعیفی در برابر تیم سپاهان نیستیم. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا فردا سربلند از زمین خارج شویم.

رحمتی درخصوص غیبت محمدرضا آزادی و میلاد فخرالدینی نیز گفت: بازیکنان جایگزین در بازی‌های قبلی نیز نشان دادند که می‌توانند جای بازیکنان را پر کنند. از این بابت دغدغه‌ای ندارم و مطمئنا بازیکنان جایگزینی که در دیدار فردا بازی می‌کنند، جزو نفرات خوب تیم ما هستند.