به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با یک بازی کمتر و دو امتیاز بیشتر از سیتی، با کسب 57 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و فردا شب باید برابر اورتون قرار بگیرد. آرسنال که پس از برتری برابر لسترسیتی روحیه بالایی هم دارد، فردا میزبان است.

1798263

میکل آرتتا در نشست خبری این بازی گفت:«دوست داریم فردا 60 امتیازی شویم و این قطعا دستاورد بزرگی برای فصل جاری است ولی معنای خاصی ندارد چون هنوز به قهرمانی نزدیک هم نیستیم. صحبت از قهرمانی وقتی هنوز 14 بازی دیگر در پیش است، نمی تواند درست باشد. به زودی چند بازیکن مصدوم بر می گردند و وضعیت ما بهتر هم خواهد شد ولی در هفته های باقیمانده ممکن است اتفاقات زیادی رخ بدهد. ما به همه بازیکنان نیاز داریم چون غیرممکن است یازده بازیکن اصلی تیم بتوانند ریتم و فرم خوب خودشان را در هر هفته حفظ کنند.»

اورتون اخیرا در گودیسون پارک توانست توپچی ها را 1-0 شکست دهد ولی آرتتا به دنبال انتقام نیست:«به دنبال انتقام نیستیم ولی انتظار دارم تیم نسبت به بازی قبلی برابر اورتون بهتر کار کند. ما باید ثابت کنیم شایسته برد هستیم. فیلم بازی قبلی را تماشا کرده ایم و اشتباهات را  گوشزد کرده ام. این بازی هم مثل بازی های دیگر است و ما به دنبال سه امتیاز هستیم.»