آرای جدید کمیته وضعیت صادر شد

کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت محمد دادرسی از باشگاه سپیدرودرشت، کمیته وضعیت با توجه به اینکه دعوی خواهان مشمول مرور زمان است مستند به بند 6 ماده 26 مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان قرار رد دعوی خواهان صادر کرد.

*در پی شکایت علی نبی زاده از باشگاه ذوب آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 23 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت آرمان میردورقی از باشگاه نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 500 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت افشین علیزاده از باشگاه مس سرچشمه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 17 میلیون و 440 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت ناصر رضایی از باشگاه دریا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 23 میلیون و 980 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت اکبر آفاقی از باشگاه شمس آذرقزوین، این باشگاه به پرداخت مبلغ 96 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 20 میلیون و 928 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.  همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان مبلغ یک میلیارد و 540 میلیون ریال قرار رد کرد.