به گزارش "ورزش سه"، رشفورد پس از پایان جام جهانی 2022 قطر و بازگشت به ترکیب منچستریونایتد به ستاره اصلی این تیم تبدیل شده است. 
این بازیکن آماری خیره‌کننده در زمینه گلزنی از خودش به جای گذاشته و موفق شده به تنهایی باعث پیروزی تیمش در بسیاری از دیدارهای آنها در لیگ برتر و سایر رقابت‌ها باشد و شیاطین سرخ را در کورس قهرمانی حفظ کند. 
این اتفاق در حالی رخ داد که کریستیانو رونالدو پیش از شروع مسابقات جام جهانی قراردادش را با یونایتد با توافقی دو طرفه فسخ کرد و همین باعث شد که بسیاری این ادعا را مطرح کنند که جدایی او باعث شد که رشفورد فرصت و فضای کافی برای درخشش داشته باشد. 

1802880

اندی کول در این باره به استتس پرفورم گفت: «من هم بازیکن بودم. دوست ندارم در این مسائل مربوط به رونالدو وارد شوم چون او رفته است. رونالدو 18 ماه قبل، وقتی رشفورد بسیار در این تیم مشکل داشت و نمی‌توانست خوب بازی کند آنجا نبود.»
او درباره علت درخشش این بازیکن انگلیسی اظهار داشت: «این تاثیر اریک تن‌هاخ است. هیچ شکی در این نیست که این مربی به او اعتماد دارد و به او می‌گوید که چقدر بازیکن خوبی است. اما در نهایت او باید بتواند بیشتر از توپ به جلو نگاه کند و در این صورت می‌تواند تغییر زیادی در سبک بازی داشته باشد. او حالا به خودش می‌گوید که در سطح دیگری است که همیشه دوست داشت باشد و به همین دلیل خیلی خوب بازی می‌کند.»