به نظر می رسد تنها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هستند که نمی توانند از شرایط میزبانی خود به طور کامل بهره ببرند

این یک واقعیت است که باشگاه پرسپولیس و استقلال نمی توانند به طور کامل از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند.

به گزارش طرفداری، در حالی که طی هفته های اخیر شاهد حضور تمام و کمال تماشاگران تیم های مختلف در استادیوم ها هستیم و هیچ محدودیتی بابت حضور هواداران در استادیوم های شهرهای مختلف وجود ندارد، دو غول تهرانی قادر به بهره گرفتن از حضور حداکثری هواداران خود نیستند و باید در هر بازی شاهد سکوهای خالی زیادی در ورزشگاه آزادی باشند.

اگر کنترل نشدن حضور تماشاگران اصفهانی در بازی سپاهان و زنیت به دوستانه بودن آن بازی ربط داده نشود، هنوز پاسخی به این سوال داده نشد چرا عدالت در نقش جهان رعایت نشد و در حالی که قرار بود تنها 30 درصد تماشاگران در بازی تک حذفی پرسپولیس و سپاهان از میزبان حمایت کنند، درهای ورودی به طور باز شد تا حتی سکوهای طبقه دوم نیز پذیرای تماشاگران باشند.

حضور تماشاگر به خودی خود هیچ مانعی ندارد اما اگر قرار باشد برای یک یا چند تیم خاص ممانعت و محدودیتی وجود نداشته باشد طبیعی است در مورد سایر باشگاه ها اجحاف خواهد شد.

نکته ای که حالا مورد اعتراض پرسپولیسی هاست به بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و سپاهان برمی گردد. بازی که قرار است دو هفته بعد در تهران و باز هم با حضور حداقلی هواداران میزبان برگزار شود تا مشخص شود حق میزبانی به طور کامل برای باشگاه پرسپولیس رعایت نمی شود چرا که قطعا شورای تامین اجازه نخواهد داد همان طور که درهای استادیوم نقش جهان روی علاقندان اصفهانی باز شد، درهای آزادی نیز برای هواداران تهرانی و پرسپولیسی ها باز شود.

جالب اینجاست در بازی قبلی نیز باشگاه پرسپولیس در نامه ای رسمی از شورای تامین خواست با توجه به این که سهمیه تماشاگران برای تمام تیم های شهرستانی افزایش یافته، پرسپولیس نیز بتواند بیشتر از قبل بلیت فروشی کند اما در کمال تعجب سهم تماشاگران پرسپولیس همان 5 درصد باقی ماند. اتفاقی که به نظر می رسد قرار است در بازی با سپاهان نیز رخ داده تا شاهد یک جدال کاملا نابرابر بین باشگاه پرسپولیس و البته استقلال با سایر تیم های لیگ برتری باشیم.

در این میان شنیده می شود باشگاه پرسپولیس تلاش های خود را برای افزایش تعداد هواداران برای بازی با سپاهان آغاز کرده اما بعید است تصمیم جدیدی در این خصوص گرفته شود.