رضا یزدان‌دوست درباره شکست تیمش برابر استقلال تهران گفت: بازی کردن با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای هر تیمی سخت و دشوار است و دیروز کار آسانی نداشتیم. ما طبق آنالیز کادر فنی توانستیم بازی را مدیریت کنیم و البته در دقایقی تحت فشار قرار گرفتیم و روی یک سهل‌انگاری گل بدی خوردیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه افزود: بعد از گل استقلال اما نمایش بهتری نسبت به این تیم داشتیم و مالک توپ و میدان بودیم. در یک صحنه هم باید برای تیم ما پنالتی گرفته می‌شد، چون بازیکن استقلال روی رضا جبیره خطا کرد و اگر این پنالتی برای ما گرفته می‌شد همه چیز تغییر می‌کرد و حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم.

 وی همچنین خاطر نشان کرد: ما مالکیت بازی را در اختیار داشتیم و البته نمی‌خواستیم توپ را همراه‌مان به آبادان ببریم! ما باید از این مالکیت استفاده می‌کردیم و به استقلال ضربه می‌زدیم، ولی در گل زدن به هدف‌مان نرسیدیم.

یزدان‌دوست در واکنش به صحبت‌های علیرضا منصوریان و انتقاد سرمربی صنعت نفت از رفتار فرهاد مجیدی اظهار داشت: ما از باخت خیلی ناراحت بودیم، ولی مسئله ناراحت‌کننده‌تر رفتاری که با علی آقا (منصوریان) شد و این توهینی بود به همه ما. هیچ وقت منصوریان را اینقدر ناراحت ندیده بودم. ایشان از دوست قدیمی‌اش انتظار بیشتری داشت و کاش حکم بزرگ‌تر و کوچک‌تر رعایت می‌شد و آنها در اخلاق هم برنده می‌شدند. امیدوارم منصوریان این اتفاق را فراموش کند.