یورگن کلوپ از شجاعتی که لوئیس دیاز برای ثبت گل اول لیورپول نشان داد کاملا راضی است

دیدن بازی‌های برایتون برای سرمربی آلمانی اتفاقی لذت بخش به شمار می‌رود.

طرفداری | در اولین بازی امروز لیگ برتر انگلیس، لیورپول در استادیوم امریکن اکسپرس کامیونیتی مهمان برایتون بود. قرمزها با گل‌‌های لوییس دیاز و محمد صلاح موفق به کسب سه امتیاز این دیدار شدند تا به تعقیب منچسترسیتی صدرنشین ادامه بدهند. یورگن کلوپ پس از پایان دیدار تیمش در برابر برایتون، مصاحبه‌ای با BT Sport داشت و راجع به اتفاقات این مسابقه صحبت کرد:

گل دیاز؟ او کاری را انجام داد که هر مهاجمی وظیفه انجامش را دارد. نتوانستم که برای بار دوم صحنه را بررسی کنم اما در همان نگاه اول هم فوق‌العاده بود. اینکه با سر به سمت توپ رفت واقعا شجاعانه بود. او یک گل عالی به ثمر رساند.

می‌دانستیم برایتون تیم بسیار خوبی است و می‌تواند که برای هر تیمی دردسرساز شود. این همان چیزی بود که از ابتدای مسابقه نشان دادند. بازی کردن با آن‌ها سخت است و دوست ندارم مقابلشان قرار بگیرم. زمانی که توپ را به اختیار گرفتیم و شروع به جا به جا کردن آن در زمین بازی کردیم، عملکرد بسیار خوبی داشتیم. یک گل عالی زدیم و فرصت‌های خوب دیگری هم به دست آوردیم.

 با وجود این نمایش ایده‌آل، در دقایق پایانی مسابقه انتظار عملکرد بهتری در زمینه کنترل بازی داشتم اما کار برای بازیکن‌ها کمی سخت شد. بابت بخش‌های زیادی از نمایش امروز تیم خوشحال هستم و بابت نتیجه بازی حتی بیشتر از آن خوشحالم. 

مصدومیت محمد صلاح باعث نگرانی هواداران لیورپول شد:

باید منتظر بمانیم. مو می‌گفت که مشکل جدی ندارد، اما وقتی او روی زمین میافتد یعنی همه چیز کاملا درست نیست. فکر می‌کنم زمانی که به توپ ضربه زد و با بازیکن حریف برخورد کرد دچار این مشکل شد. پای او بیش از مقدار عادی کش آمد. سپس در ناحیه بالاتر یعنی زانو هم احساس ناراحتی می‌کرد. صلاح مصدومیت‌های زیادی را تجربه نکرده است و امیدوارم این بار هم مشکلی نداشته باشد.