به گزارش "ورزش سه"، نام نجفی در چند هفته اخیر بارها در رسانه‌های انگلیسی مطرح شده و علاقه او به حضور در لیگ برتر این کشور کاملا مشخص است. 
او که یکی از مالکان باشگاه فینیکس سانز در NBA و همچنین قائم مقام تیم مک لارن در رشته فرمول یک است، علاقه زیادی به خرید باشگاه تاتنهام داشت و حاضر بود 3.5 میلیارد یورو هم هزینه کند. 
تصاویری از ملاقات او با دنیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام در روز جمعه منتشر شد که نشان می‌داد او کاملا در تصمیمش جدی است و به دنبال این است که بتواند نظر او را جلب کند. 

1802166

اما روزنامه سان خبر داده که این دیدار مربوط به سرمایه‎‌گذاری در فوتبال نبوده و به نظر می‌رسد که نجفی حالا در حال بررسی گزینه‌های دیگری است که در لیگ برتر انگلیس دارد و ممکن است بتواند آن‌ها را در اختیار بگیرد. 
یکی از این باشگاه‌ها اورتون است که همین حالا هم در مالکیت تاجر ایرانی دیگری به نام فرهاد مشیری است و شاید همین موضوع باعث شود که کار او برای خرید این باشگاه بسیار راحت‌تر از تاتنهام باشد. 
هرچند، لوی پیش از این دیدار با جف مورد، شریک تجاری نجفی، را پذیرفته بود اما روز جمعه اولین باری بود که این دو نفر به صورت مستقیم با هم دیدار می‌کردند. 
نتایج خوب تاتنهام یکی از دلایل اصلی علاقه او به خرید این باشگاه بود و به همین دلیل ممکن است تمایل او به خرید اورتون با توجه به شرایط فعلی این باشگاه خیلی زیاد نباشد.