پرسپولیسی ها امیدوارند روز پنجشنبه شاهد بازی خوبی از امید عالیشاه باشند

امید عالیشاه پس از هفته ها مصدومیت حالا شرایط بازی مقابل استقلال را پیدا کرده است.

به گزارش طرفداری، امید عالیشاه که بعد از بازی با فولاد در سوپرجام با تشدید مصدومیت مواجه شد و به همین دلیل چند هفته ای از ترکیب سرخ ها دور بود، درنهایت با پشت سرگذاشتن آسیب دیدگی طولانی مدت خود شرایط بازی را پیدا کرد و برای دقایقی نیز مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان رفت.

البته که عالیشاه همان طور که توقع می رفت نتوانست همان بازیکن آماده و خطرناک پیش از مصدومیت باشد اما یحیی گل محمدی و دستیارانش بسیار امیدوارند در روزهای باقی مانده تا دربی کاپیتان دوم تیم شان در شرایط خوبی قرار گرفته و بتواند در بازی بزرگ پرسپولیس را یاری کند.

در مورد عالیشاه نمی‌توان از این واقعیت چشم پوشی کرد که اگر از شرایط آرمانی دور باشد می تواند نظم تیمی و تاکتیکی پرسپولیس را به هم بریزد و برعکس نیز اگر آماده باشد می تواند بلای جان هرتیمی شده و یک تنه پرسپولیس را مقابل هر تیمی به پیروزی برساند. از این رو باید منتظر بود و دید روز پنجشنبه شاهد حضور کدام امید عالیشاه در زمین خواهیم بود، آماده یا نا آماده؟

فراموش نکنیم که حضور عالیشاه در دربی از نظر روحی نیز می تواند کمک حال سرخ پوشان باشد چرا که او صاحب یک رکورد ویژه در تقابل های حیثیتی تیمش با استقلال بوده و آن این است که کاپیتان دوم پرسپولیس در هیچ‌یک از 10 شهرآوردی که در زمین حضور داشته،  شکست نخورده است.