به گزارش " ورزش سه" ، یک هفته بعد از آن برد فراموش نشدنی در کویت توسط تیم ناشناخته پرویز دهداری با نتیجه دو بریک و با گل تماشایی کریم باوی در دقیقه 89 بازی ، شاگردان جوان او باید در تاریخ 16 اسفند سال 1365 برای دفاع از نتیجه بازی رفت و صعود به مرحله بعدی انتخابی المپیک سئول به مصاف کویت می رفتند.
بازی که در قطر و در حضور بیش از 25 هزار تماشاگر برگزار شد و این بار ایران که با نتیجه تساوی به دور بعدرقابتها می رفت با یک گل  و درست در دقیقه 89 مغلوب کویت شد تا شاگردان دهداری وداع تلخی در روزهای اول ملی پوش شدن با رقابتهای انتخابی المپیک داشته باشند. 

1829522

دروازه بان ایران در آن بازی عابدزاده 20 ساله بود، دروازه بان تیم منتخب اصفهان که در لیگ سراسری قدس آن روزها به همراه پیروز جغتاپور دو شهرستانی خوب در درون دروازه بودند و عابدزاده توانسته بود پیراهن شماره یک تیم ملی را نیز از احمد سجادی بگیرد.
پنالتی کویتی ها را فیصل الدخیل با تجربه به عابدزاده جوان زد، تا آن تیم شایسته علیرغم جسارت بالاش در دقیقه آخر بازی و روی یک ضربه پنالتی از کویت شکست بخورد و دوره المپیکی نشدن فوتبال ما بعد از دو دوره تحریم و این حذف بعد از المپیک مونترال 1976 همچنان ادامه داشته باشد.