به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان اصفهان در تعیین‌کننده‌ترین دیدار فصل برای صدرنشینی، روز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

طلایی‌پوشان در شرایطی برای این بازی تمرینات خود را امروز به ورزشگاه نقش‌جهان بردند که حضور یک ستاره در تمرینات گروهی جلب توجه می‌کرد.

مانوئل فرناندز، بازیکن سابق تیم ملی پرتغال در شرایطی امروز پا به پای سایر بازیکنان در تمرین حاضر شد که بازگشتش به شرایط آرمانی می‌تواند بهترین خبر ممکن برای کادر فنی سپاهان باشد.

فرناندز که در این فصل دوادزه مسابقه را به دلیل مصدومیت از دست داده، هربار که از آمادگی برخوردار بوده در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته یا به عنوان یار جانشین وارد زمین شده است. در شرایطی که فرناندز برای شروع نیم‌فصل دوم به آمادگی کامل رسیده بود و مقابل استقلال، نساجی و گل‌گهر در پیروزی تیمش نقش‌آفرینی کرده بود، در میانه‌های بازی مقابل فولاد دوباره مصدوم شد تا سه بازی سپاهان برابر ذوب‌آهن، آلومینیوم و هوادار را در لیگ و دیدار مقابل پرسپولیس را در جام حذفی به مانند دیدار دور رفت از دست بدهد.

1830039

هافبک 37 ساله و باتجربه سپاهان اما برای بازی برابر پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار فصل، مشکلی ندارد و با پایان مصدومیتش می‌تواند در صورت صلاحدید مورایس، در ترکیب صدرنشین به کار گرفته شود.

هرچند از نظر تاثیر مستقیم، فرناندز در این فصل تنها یک گل برای تیمش به ثمر رسانده اما توانایی‌های این ستاره بین‌المللی لیگ ایران بر کسی پوشیده نیست و مهارت او در حفظ توپ و پاس‌کاری‌های نزدیک، به خصوص در این مسابقه که سپاهان به واسطه امتیاز بیشتر، دست بالا را در کنترل بازی دارد، به کار تیمش می‌آید و باید دید سرمربی پرتغالی سپاهان چه تدبیری برای استفاده از هافبک سابق اورتون می‌اندیشد.