به گزارش "ورزش سه"، دیشب از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا منچستریونایتد موفق شد در اولدترافورد بتیس را 4-1 شکست دهد. نیمه اول بازی با تساوی 1-1 تمام شده بود ولی شیاطین سرخ در نیمه دوم ورق را برگرداندند.

1830587

پیگرینی با وجود این شکست پرگل از صعود ناامید نیست. او به خبرنگاران گفت:«نیمه اول خوب جنگیدیم و بازی تقریبا پایاپای بود. حتی یک توپ را به تیر زدیم و می توانستیم برنده به رختکن برویم. در نیمه دوم آن شوت زیبای آنتونی و سپس گل برونو روحیه تیم را تضعیف کرد. یونایتد در نیمه دوم کاملا برتر بود و شاید می توانست گل‌های بیشتری نیز بزند. نتیجه ناامیدکننده‌ای بود و حریف در پنج دقیقه ورق را برگرداند.»

1830588

پیگرینی ادامه داد:«ما نتوانستیم به دو گل یونایتد در شروع نیمه دوم واکنش خوبی نشان دهیم و باختیم. شاید همه فکر کنند کار بتیس تمام شده ولی هرگز اینطور نیست. هیچ تیمی را نمی توان تا قبل از شروع بازی برگشت، حذف شده دانست. 90 دقیقه دیگر در بنیتو ویامارین باقیمانده و هواداران جوی جهنمی برای یونایتد خواهند ساخت. بله، زدن سه گل به تیم بزرگ و قدرتمندی مثل یونایتد دشوار است ولی ما به خودمان ایمان داریم. در بازی برگشت همه توانمان را می گذاریم و در این تردیدی ندارم.»