ممکن است در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اتفاقات جالبی رقم بخورد

قرعه کشی مسابقات جام حذفی در حالی برگزار شد که کار تیم های استقلال تهران و هوادار برای رسیدن به نیمه نهایی چندان سخت به نظر نمی رسد.

به گزارش طرفداری، پارس جنوبی حریف استقلال و استقلال ملاثانی حریف هوادار هستند، تیم هایی که احتمالا چندان برای تیم های استقلال و هوادار دردسر ایجاد نمی کنند اما تیم های هم لول نساجی و پیکان کاری سخت برابر هم دارند و کار پرسپولیس در بازی با برنده گل گهر و فولاد برای هر کدام از تیم ها واقعا سخت است.

اگر استقلال و هوادار برنده باشند که منطقی هم هست و نساجی هم تیم پیکان را ببرد، آن وقت هر 3 تیم حاضر در این مسابقات یک نشانه قهرمانی را در جام حذفی دارند، استقلال رکورددار قهرمانی در جام حذفی است، نساجی سال گذشته قهرمان جام حذفی شده است و سرمربی آن تیم قهرمان هم که ساکت الهامی باشد امروز سرمربی تیم دیگر احتمالی حاضر در نیمه نهایی یعنی هوادار است.

اما اگر گل گهر برابر فولاد برنده باشد، بازی پرسپولیس و گل گهر هم بازی تیم هایی است که نشانه های قهرمانی در جام حذفی را دارند، پرسپولیس شش بار قهرمان جام حذفی شده است و امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر هم 2 بار با تیم استقلال در مسابقات جام حذفی کشور عنوان قهرمانی را به دست آورده است.

از سوی دیگر فولاد هم دیگر تیمی است که سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد.

 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس با برنده فولاد - گل گهر دیدار می کند؛ استقلال با پارس جنوبی جم