به نظر می رسد گزینه اول کادرفنی پرسپولیس در خط حمله برای بازی با استقلال شرزود تمیروف است

مهاجم ازبک پرسپولیس قرار است برای اولین بار دربی بزرگ آسیا را تجربه کند.

به گزارش طرفداری، اینطور که از شواهد و قرائن پیداست حضور دو بازیکن خارجی‌ در ترکیب پرسپولیس برای بازی با استقلال قطعی است و وحدت هنانوف و شرزود تمیروف به عنوان دو غریبه با بازی بزرگ فصل، قرار است در ترکیب اصلی سرخ ها به میدان بروند.

در این میان اگرچه خیلی ها معتقدند یحیی گل محمدی با توجه به نیازی که به کسب پیروزی و سه امتیاز کامل با استقلال دارد بهتر است دست از فوتبال محافظه کارانه برداشته و پرسپولیس را با دو مهاجم راهی میدان کند اما به کارگیری دو مهاجم از همان ابتدا به هیچ وجه مدنظر یحیی نیست و او همچنان از یک مهاجم کلاسیک و یک مهاجم کاذب برای بازی روز پنجشنبه بهره خواهد برد.

مهاجم کلاسیک سرخ ها باید از میان حامد پاکدل که تا قبل از مصدومیت فوق العاده عمل کرد، شرزود تمیروف تازه وارد اما دونده و سریع و مهدی عبدی به عنوان آقای گل پرسپولیس انتخاب شود. بنابراین شاید خیلی ها به حضور پاکدل دونده و گلزن یا عبدی که گل زدن به استقلال را خوب بلد است و از نظر روحی نیز می تواند خط دفاعی حریف را تحت تاثیر قرار دهد، رای بدهند اما برخی خبرهای دریافتی از درون تیم نشان می دهد تا به این لحظه گزینه اول یحیی برای حضور در پیشانی خط حمله برای گلزنی به استقلال کسی نیست جز شرزود تمیروف.

تمیروف که در آبادان و در بازی مقابل شاگردان علیرضا منصوریان امیدوار کننده بود اما در مسجدسلیمان و رویارویی با مدافعان تیم محمود فکری کار چندانی از پیش نبرد، حالا باید در بزرگترین دربی آسیا پا به میدان بگذارد و باید دید چه عملکردی خواهد داشت.

آیا تمیروف همان راهی را می رود که بسیاری از مهاجمان متوسط خارجی تاریخ پرسپولیس طی کردند یا قرار است ایمون زاید دیگری برای سرخ ها باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید تا پایان روز پنجشنبه صبر کرد.