به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از 24 بازی و با کسب 62 امتیاز صدرنشین لالیگاست و رئال را در 9 امتیازی خود می بیند. در تاریخ لالیگا هیچ تیمی به فاصله 14 هفته تا پایان، نتوانسته فاصله 9 امتیازی با صدرنشین را جبران کند و قهرمان شود.

1783687

بارسا فردا شب میهمان بیلبائو است و سپس باید به مصاف رئال مادرید در نوکمپ برود. دی‌یونگ در این رابطه گفت:«من از زمانی که به بارسا پیوسته‌ام، هرگز قهرمان لالیگا نشده‌ام و امسال نزدیک‌تر از همیشه به این عنوان هستم. این چهارمین سال حضورم در بارسلوناست و واقعا دوست دارم فاتح لالیگا شویم. این هدف اول ماست و همه توانمان را خواهیم گذاشت.»

1734910

ستاره هلندی ادامه داد:«هر بازی اهمیت خودش را دارد و همه می دانند که بازی در زمین بیلبائو چقدر سخت است. به خصوص که این بازی قبل از ال‌کلاسیکو است و پیروزی در آن می تواند روحیه تیم برای رویارویی با رئال را مضاعف کند. معتقدم اگر در این دو بازی برنده شویم، تقریبا بیش از نیمی از راه قهرمانی را رفته‌ایم و دیگر دشوار بتوان به ما رسید. هنوز هفته‌های زیادی باقیمانده اما 6 امتیاز از دو بازی بعدی، قهرمانی را تا حد زیادی قطعی خواهد کرد.»

اخبار جدایی از بارسا:«در تابستان شایعات زیادی در مورد جدایی ام منتشر می شد اما خیالم راحت بود چون می دانستم قرار نیست از بارسا بروم. من همیشه رویای بازی برای بارسا را داشتم و دوست دارم تا آخر فوتبالم همینجا بمانم.»