بی شک برای پیروزی در دربی مربیان دو تیم باید برنامه های خاصی داشته باشند

یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی برای پیروزی در دربی باید برنامه های خاصی را تدارک ببینند.

به گزارش طرفداری، یکی از حساس ترین دربی های چند سال اخیر را پیش رو داریم و طرفداران هر دو تیم امید زیادی به کسب پیروزی تیم محبوب شان مقابل حریف سنتی دارند، به ویژه پرسپولیسی ها که پس از 5 سال پیاپی کسب عنوان قهرمانی در فاصله 6 امتیازی از حریف سنتی خود قرار داشته و برای تکرار قهرمانی چاره ای جز برد در دربی ندارند.

به همین دلیل پیش بینی می شود یحیی گل محمدی و دستیارانش برنامه های ویژه ای را برای مهار خط حمله استقلال و باز کردن دروازه مستحکم این تیم داشته باشند. فرهاد مجیدی که برای بازی قبلی تیمش مقابل نفت آبادان به رودی ژستد استراحت داد تا این مهاجم با دریافت کارت زرد دربی را از دست ندهد، روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده و کنار او یامگا امید اول مجیدی برای گلزنی در دربی است. 

فرهاد مجیدی که گزینه های زیادی در خط حمله دارد بی شک تلاش می کند با استفاده از آمانوف، مثلث هجومی خود را تغزیه کند. مثلث خط حمله استقلال با رودی ژستد، کوین یامگا و امیرحسین حسین زاده تشکیل می شود.

از این رو باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی چه برنامه ای برای مهار این مثلث هجومی داشته و قرار است با کدام نفرات مانع از گلزنی حریف شود.