اریک تن هاخ انتظار تقابل با یک بنفیکای خسته را می‌کشد اما تمرکز کامل او روی شرایط تیم خودش است

بنفیکا در بازی جمعه شب مقابل ویزلا به دلیل اخراج دقیقه ۸ عادل تارابت، به اندازه یک دیدار کامل ده نفره بود.

طرفداری | از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای ۲۲-۲۰۲۱، فردا شب آژاکس در آمستردام از بنفیکا میزبانی خواهد کرد. بازی رفت دو تیم در لیسبون با تساوی ۲-۲ همراه شد تا همه چیز به دیدار برگشت کشیده شود. اریک تن هاخ با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بنفیکا، در خصوص شرایط این مسابقه صحبت کرد:

ما باید بازی همیشگی خودمان را ارائه کنیم و تمرکز من به طور کامل روی آژاکس است. مواردی هستند که باید در انجام آن‌ها بهتر عمل کنیم و به نظرم شانس خوبی برای صعود به دور بعد داریم. پیشرفت زیادی در زمان مالکیت توپ داشته‌ایم و کیفیت خود را به نمایش کشیده‌ایم اما هنوز هم جای بهتر شدن داریم. گاهی اوقات کار تیمی عالی ما به گل منجر نمی‌شود. اگر مقابل دروازه بهتر باشیم، اقتدار بیشتری در بردن بازی‌ها خواهیم داشت. تیم ما پتانسیل بسیار زیادی دارد. 

در حال حاضر بهترین تیم فوتبال هلند هستیم. عملکرد ما در بازی رفت در لیسبون خوب بود اما همچنان مواردی برای بهتر شدن وجود دارد. اطمینان دارم که در بازی فردا شب توانایی صعود به مرحله بعدی را خواهیم داشت.

زمانی که مجبور می‌شوید برای دقایق زیادی ده نفره بازی کنید، بازیکنان تیم باید دوندگی و تلاش بیشتری داشته باشند. بنفیکا در بازی قبلی انرژی زیادی به کار گرفته است و ممکن است برای دیدار فردا به طور کامل آماده نباشند. خستگی آن‌ها قابل انتظار خواهد بود اما ما باید با تمام توان بازی کنیم. 

آژاکس در این فصل آمار بسیار خوبی را ثبت کرده است و مردم شانس بیشتری برای ما قائل هستند. با این حال، من توجهی به عملکرد تیم تا الان ندارم. نکته مهم عملکرد خوب بازیکنان تعویضی در زمان حضور در زمین خواهد بود زیرا آن‌ها می‌توانند کیفیت زیادی به تیم اضافه کنند.