قطعا هیچ یک از این دو تیم بهترین فصل تاریخ خود را سپری نمی‌کنند اما از قدیم باوری در میان مردم وجود داشته است مبنی بر موفق‌تر بودن افراد تنبل! حداقل یکی از این دو تیم بر همین اساس راه هوشمندانه‌ای، حداقل برای رسیدن به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا پیدا خواهد کرد. 

پس از تساوی ۱-۱ در دیدار رفت، منچستریونایتد به دنبال این است تا با استفاده از مزیت میزبانی، خودش را به جمع هشت تیم برتر قاره اروپا برساند. شیاطین سرخ در آن بازی از استانداردهای خود فاصله داشتند ولی آنتونی الانگا پس از ورود به عنوان یار تعویضی، توانست در دقیقه ۸۰ گل ژائو فلیکس را خنثی کند تا یونایتد با هر بردی در بازی فردا شب، به دور بعد صعود کند. اگر شاگردان رالف رانگنیک پس از باخت ۴-۱ مقابل منچسترسیتی سراغ این بازی می‌آمدند، قطعا فاقد خودباوری لازم بودند ولی پس از برد ۳-۲ روز شنبه مقابل تاتنهام، اینک آن‌ها در وضعیت روحی خوبی به سر می‌برند. هت تریک کریستیانو رونالدو در بازی قبلی در بازگشت از مصدومیت، برای نماینده اسپانیا اصلا خبر جالبی نیست. CR7 با زدن ۲۵ گل مقابل اتلتیکو مادرید در طول دوران حرفه‌ای خودش نشان داده است که به خوبی راه گلزنی به این تیم را بلد است. 

در همین حال، اتلتی پس از برد ۲-۱ روز جمعه مقابل کادیز سراغ این دیدار می‌آید. آن‌ها حالا در جمع چهار تیم برتر لالیگا حضور دارند ولی همچون حریف‌شان، قهرمانی در اروپا را تنها شانس خود برای کسب جام در فصل جاری می‌بینند. آن‌ها امسال در رقابت‌های اروپایی چندان متقاعد کننده ظاهر نشدند و در مرحله گروهی از ۶ بازی، فقط ۲ برد به دست آوردند. روخی بلانکوس فصل گذشته در همین مقطع به دست چلسی از مسابقات اروپایی کنار رفت ولی باید به یاد داشت که این تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه، در ۵ مورد از ۸ فصل آخر حضورش در لیگ قهرمانان اروپا حداقل به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است و این یعنی ال چولو با سبک نتیجه گرای خود، به خوبی می‌تواند در مراحل حذفی حریفانش را به دردسر بیاندازد. 

اطلاعات بازی منچستریونایتد - اتلتیکو مادرید

  • روز و تاریخ برگزاری: سه شنبه ۱۵ مارس ۲۰۲۲ / ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
  • ساعت: ۲۳:۳۰
  • تورنمنت: دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ورزشگاه: اولدترافورد
  • داور: اسلاوکو وینچیچ (اسلوونی)

اخبار بازی منچستریونایتد - اتلتیکو مادرید 

  • الکس تلس: احترام زیادی برای شاو قائلم؛ می خواهیم تا جایی که ممکن است در لیگ قهرمانان پیش برویم
  • رالف رانگنیک: می خواهیم نشان دهیم می توانیم با بهترین تیم های اروپا رقابت کنیم
  • فرناندز، شاو و مک تومینای آماده تقابل با اتلتیکو مادرید

ترکیب احتمالی منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید

غایبان منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید

نکات آماری بازی منچستریونایتد - اتلتیکو مادرید

  • منچستریونایتد در سه مرتبه قبلی که دیدار رفت مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا را با تساوی به پایان رساند، در نهایت از گردونه رقابت‌ها حذف شد
  • تا قبل از این فصل، ۶۹ درصد تیم‌هایی که دیدار رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را در خانه خود با تساوی به پایان رساندند، در نهایت حذف شدند (۵۹ تیم از مجموع ۸۵)
  • اتلتیکو مادرید دو سفر قبلی خود به خانه نمایندگان انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا را بدون به ثمر رساندن حتی یک گل، با باخت پشت سر گذاشته است (مقابل چلسی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ و لیورپول در فصل جاری). این تیم همچنین در هیچ یک از ۸ بازی خارج از خانه اخیر خود مقابل نمایندگان انگلیس در این مسابقات موفق به ثبت کلین شیت نشده و در این بازه ۱۴ گل از آن‌ها دریافت کرده است
  • منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، فقط ۲ مورد از ۸ بازی اخیرش مقابل نمایندگان اسپانیا در ورزشگاه اولدترافورد را با پیروزی پشت سر گذاشته است (۳ تساوی و ۳ باخت)

پیش بینی هو اسکورد از نتیجه بازی منچستریونایتد - اتلتیکو مادرید

منچستریونایتد ۱-۱ اتلتیکو مادرید