به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که فرداشب لیورپول در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه رئال مادرید، سانتیاگو برنابئو، به مصاف این تیم می‌رود، قرمزهای انگلیسی در این مسابقه کاپیتانشان را در اختیار نخواهند داشت.

گزارش‌ها در انگلیس حاکی است جردن هندرسون به دلیل بیماری این بازی را از دست داده و حتی به همراه تیمش به اسپانیا سفر نکرده است. درحالی‌که تیم لیورپول امروز بعد از ظهر با یک پرواز راهی شهر ماردید شد از هندرسون خبری نبود. او جلسه تمرینی امروز صبح تیمش را هم از دست داده بود.

1791658

لیورپول که در دور رفت در بازی‌‌ای که در آنفیلد برگزار شد، مقابل لوس بلانکوس با شکست 5-2 مواجه شد امیدوار است در برنابئو تاریخ‌سازی کرده و ورق را به نفع خود برگرداند. به همین علت عدم حضور جردن هندرسون خبر تلخی برای شاگردان یورگن کلوپ است.

علاوه بر هندرسون که به شکلی غیرمنتظره این دیدار مهم را از دست داد تیاگو هم همچنان با مصدومیت مواجه است و نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود. کلوپ مسلما در خط میانی تیمش از فابینیو و بایچتیچ استفاده خواهد کرد و حالا در غیاب هندرسون باید از بین هاروی الیوت، نبی کیتا و جیمز میلنر یک نفر را انتخاب کند.

1828959