به گزارش "ورزش سه"، پس از ساعت‌ها مذاکره، همه هواداران اینتر به جز 150 نفر مجاز به حضور در ورزشگاه دراگائو برای بازی امشب با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود. اما آنها نمی‌توانند شال یا پرچم نراتزوری را همراه خود داشته باشند.

دیدار برگشت دو تیم پورتو و اینترمیلان در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ از ساعت 23:30 امروز در پورتو آغاز می‌شود و این نگرانی وجود داشت که حدود هزار هوادار تیم میهمان مجوز ورود به ورزشگاه را دریافت نکنند.

این گروه بلیت قسمت‌هایی از ورزشگاه دراگائو را خریداری کرده بودند که به هواداران تیم میهمان اختصاص نداشت. آنها پس از مذاکرات صورت گرفته مجوز ورود به ورزشگاه را پیدا کردند. به منظور جلوگیری از هر گونه تنشی اما 150 نفر از این جمع که بلیت‌هایشان مربوط به جایگاه تیفوسی‌های پورتو بود باز هم نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

بخشی که هواداران اینتر در آن جای داده شدند بخش بی‌طرف ورزشگاه محسوب می‌شود اما آنها حق ندارند از هیچ ابزار تشویقی‌ای استفاده کنند. این افراد نباید شال، پرچم یا لباسی داشته باشند که به عنوان هوادار اینتر قابل شناسایی‌شان کند

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا با برتری یک بر صفر شاگردان سیمونه اینزاگی به پایان رسید. روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی نراتزوری در دقایق پایانی نیمه دوم آن دیدار تک گل تیمش را به ثمر رسانده بود.