فابینیو امیدوار است تجربه کامبک مقابل بارسلونا به کمک لیورپول در بازی با رئال مادرید بیاید

فابینیو می گوید لیورپول تجربه کامبک جلوی بارسلونا را دارد و می تواند آن را برابر رئال مادرید هم تکرار کند.

طرفداری | لیورپول که در بازی رفت مقابل رئال مادرید سنگین ترین شکست تاریخش در لیگ قهرمانان اروپا را داشت برای جبران مافات به سانتیاگو برنابئو قدم می گذارد. فابینیو در نشست خبری شرکت کرد و پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود.

فابینیو گفت:

باید خونسرد باشیم. همه کار می کنیم تا از بازی لذت ببریم و بتوانیم بازی را به وقت های اضافه بکشانیم یا حتی رئال مادرید را شکست دهیم. انجام چنین کاری واقعا سخت است. باید بسیار هوشمندانه بازی کنیم تا برای بردن بازی تلاش کنیم. حداقل باید سه گل بزنیم اما احتیاج داریم که هر چه در توان داریم بگذاریم.

وینیسیوس واقعا در دوران بازیش عالی ظاهر شده. یکی از بازیکنان کلیدی رئال مادرید است و در دور رفت نشان داد که چرا در این سطح بازی می کند. خصوصا با گل اولی که به ثمر رساند. چالش بزرگی در متوقف کردنش داریم. رئال مادرید، چطور بگویم، آن ها از موقعیت های کوچک گل می سازند. اگر فرصتی به آن ها بدهید، آن ها گل خواهند زد. همان اتفاقی که در دور رفت افتاد. از آن بازی یاد گرفتیم و تلاش می کنیم به آن ها فضا ندهیم.

چیزی برای از دست دادن نداریم. همه منتظر صعود رئال مادرید هستند. ما با مسئولیتی که در قبال پوشیدن این لباس حس می کنیم به زمین قدم خواهیم گذاشت. این گروه بازیکنان تجربه بازی با بارسلونا در سال 2019 را دارند. می دانیم که بازگشت مقابل رئال مادرید هم ممکن است.