هافبک شیلیایی باشگاه اینتر می گوید دوست دارد به زودی برای باشگاه فلامینگو به میدان برود.

آرتورو ویدال می گوید دوست دارد روزی سرمربی تیم ملی شیلی شود.

به گزارش طرفداری و به نقل اسکای، قرارداد آرتورو ویدال، هافبک 34 ساله شیلیایی اینتر در پایان فصل به پایان می رسد و گفته می شود قرار نیست قرارداد این بازیکن تمدید شود و او می تواند در پایان فصل به طور رایگان از جمع نراتزوری جدا شود. حال این بازیکن در مورد علاقه اش برای بازی در فلامینگو و تمایلش به پیوستن به این تیم در آینده نزدیک خبر داده است. او در این باره گفت:

فلامینگو را خیلی دوست دارم. این کار مدیر عامل باشگاه که یک پیراهن به عنوان هدیه به من داد مرا خیلی خوشحال کرد. رویای بازی در آنجا را دارم و امیدوارم خیلی زود این کار را انجام دهم. اگر کادر مربیگری مرا بخواهد، هر کاری می کنم بتوانم به آنجا بروم. فصل حضورم در اروپا می تواند به پایان برسد. نمی دانم زمان مناسبی است یا نه اما اگر زمانش مناسب باشد، هدف بعدی من مشخص است. به قهرمانی رسیدن با فلامینگو. تیم آنها رقابتی است و بهترین تیم آمریکای جنوبی محسوب می شود.

 او در مورد الکسیس سانچز و انتقادات از او به خاطر اخراج در بازی لیورپول گفت:

دیدم که او خوب و خوشحال است. او مانند یک شیر در قفس است. کسی مثل او باید بازی کند. دیدن او روی نیمکت با دیدن تمام کارهایی که هر بار به زمین می آید، انجام می دهد، خیلی سخت است اما نمی خواهم در تصمیمات مربی دخالت کنم.

ویدال در پایان از علاقه اش به مربیگری صحبت کرد: 

اگر خدا بخواهد، سرمربی تیم ملی شیلی خواهم شد. با تماشای فوتبال مسائل زیادی یاد می گیرم. واقعا دوست دارم تیم 3-3-4 بازی کند. هدفم اول هدایت یک تیم باشگاهی و سپس تیم ملی شیلی است.