به گزارش "ورزش سه"، با حضور فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلباء، بازیکنان جوان زیادی توانستند فرصت حضور در میدان را به دست بیاورند که یکی از آنها، عیسی الهوتی گلر 22 ساله ای است که امسال بجز 2 دیدار، در تمامی مسابقات در ترکیب اصلی به میدان رفته است.

الهوتی که فصل گذشته تنها هشت بار برای کلباء بازی کرد، امسال و تا به اینجای فصل، در 21 مسابقه برای ببرها بازی کرده که توانسته است تحسین کارشناسان اماراتی را نیز به دنبال داشته باشد و حتی از او به عنوان یکی از گلرهای آینده تیم ملی امارات نام برده می شود.

در همین خصوص، باشگاه اتحاد کلباء تصمیم گرفت تا قرارداد عیسی الهوتی را تا سال 2026 تمدید کند. این سنگربان در مصاحبه با روزنامه البیان گفت: چند پیشنهاد از تیم های اماراتی داشتم اما ترجیح دادم به فوتبالم در تیمی که در آنجا بزرگ شده و فوتبال را یاد گرفته ام، ادامه دهم.

1832782

او ادامه داد: از مدیریت باشگاه، هواداران که همیشه حامی اول من و دیگر بازیکنان بوده اند و همه مربیانی که به شکوفا شدن استعداد من کمک کرده اند، تشکر می کنم.

الهوتی در پایان گفت: تیم کنونی به رهبری فرهاد مجیدی که یک مربی جوان است، در پی تحقق امیدها و آرزوهای مدیریت و هوادارانی است که این باشگاه را دوست دارند. ما با ارائه سطح کیفی خوب و رضایت بخش، تلاش می کنیم تاریخ جدیدی را برای اتحاد کلباء بنویسیم.