پخش برنامه های نوروزی رسانه طرفداری از 28 اسفند آغاز می شود...

رسانه طرفداری برای ایام نوروز برنامه های ویژه ای را درنظر گرفته است.

به گزارش طرفداری، سال 1401 آخرین نفس های خود را می کشد و کم کم به سال 1402 نزدیک و نزدیک تر می شویم. این روزها ما هم با بچه های تحریریه رسانه طرفداری در حال آماده شدن برای اجرای برنامه های نوروزی هستیم.

قرار است در ایام نوروز برنامه های جذاب و متفاوتی در ساعت های مختلف از طریق طرفداری و طرفداری تی وی تقدیم شما مخاطبان همیشگی شود.

"پرسپولیس در سالی که گذشت" و "استقلال در سالی که گذشت" دو برنامه ای هستند که حامد وفائی و فرزام محمدعلیها برای شما اجرا خواهند کرد و هر آنچه بر استقلال و پرسپولیس در سال 1401 گذشت را تحلیل و بررسی می کنند.

"سپاهان در سالی که گذشت" و "تراکتور در سالی که گذشت" هم با اجرای علیرضا کوچک و سامان خدایی به بررسی وضعیت دو تیم پر طرفدار دیگر فوتبال ایران یعنی سپاهان و تراکتور می پردازند.

12 تیم باقی مانده لیگ برتر را هم حسین باقرشاهی در برنامه "لیگ برتر در سالی که گذشت" مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

"میز نوروز" برنامه مهدی حدادپور است که در آن اتفاقات تاریخی را مرور می کند و "ورزش ایران در سالی که گذشت" و "فوتبال ایران در سالی گذشت" دو برنامه دیگر هستند که ورزش ایران و فوتبال ملی در سال 1401 را بررسی می کنند.

اجرای ورزش ایران در سالی که گذشت با مهدی فیضی صفت است و علیرضا کوچک هم فوتبال ایران در سالی که گذشت را اجرا خواهد کرد.

علاوه بر این هشت برنامه، گفتگوها و مصاحبه های جذاب نوروزی با چهره های مشهور قرار است به صورت روزانه تقدیم شما شود. همچنین قرار است در ایام نوروز برای عید دیدنی به خانه برخی چهره های فوتبال ایران در سالی که گذشت برویم. به خصوص چهره هایی که در طول سال 1401 با رسانه طرفداری همکاری داشتند و به عنوان کارشناس فنی، داوری و میهمان برنامه های تلویزیونی مان در خدمت شان بودیم. در واقع با این عید دیدنی ها هم برای شما مخاطبان گرامی برنامه می سازیم و هم از همراهی اهالی فوتبال قدردانی می کنیم.

در ایام نوروز لحظه به لحظه کنار شما هستیم، همراه ما باشید...

ویژه برنامه های نوروزی رسانه طرفداری از 28 اسفند آغاز می شود و به امید خدا تا 13 فروردین ادامه خواهد داشت.