به گزارش "ورزش سه"، رئیس دپارتمان کمیته تیم‌های ملی با ملی‌پوشان تماس گرفته است و از آنها درخواست کرده که 28 اسفند در تهران و زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی حاضر شوند. واقعیت این است، بازیکنان مد نظر امیر قلعه‌نویی برای حضور در اردوی تیم ملی از دعوت خود مطلع شده‌اند و اعلام لیست تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال تنها برای اطلاع اهالی فوتبال و رسانه‌ها است. تماس با بازیکنان تیم ملی از سوی دپارتمان کمیته تیم‌های ملی طبیعی است و همیشه وجود داشته، چون با پایان تمرینات باشگاه‌ها ممکن بود، آنها برای سفر نوروزی برنامه‌ریزی کنند، در حالی که تمرینات تیم ملی به خاطر دو بازی یاد شده از 28 اسفند آغاز می‌شود و بازیکنان مد نظر امیر قلعه‌نویی باید در این تاریخ باید در تهران باشند.

در روزهای اخیر و در تمرینات استقلال شاهد غیبت چند بازیکن کلیدی بودیم. عارف غلامی و سید حسین حسینی 48 ساعت پیش در تمرین تیم استقلال حاضر نشدند و محمد محبی و روزبه چشمی هم امروز با استقلال تمرین نکردند. گفته می‌شود این‌ها به خاطر دیدار با خانواده و همچنین انجام امور شخصی از ریکاردو ساپینتو مرخصی گرفتند، چرا که با پایان تمرین استقلال تمرین تیم ملی شروع می‌شود و زمانی هم که تمرین تیم ملی تمام می‌شود، آنها بلافاصله باید در اردوی تیم استقلال حاضر شوند تا برای بازی با ذوب آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر آماده شوند. به همین خاطر این 4 بازیکن با مرخصی از ریکاردو ساپینتو به دیدارهای خانواده رفتند و در تمرین استقلال شایعه شده است، این بازیکنان، بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی امیر قلعه‌نویی هستند. البته برای تایید این خبر باید منتظر اعلام لیست نهایی از سوی فدراسیون فوتبال ماند.

گفته می‌شود عارف غلامی در لیست اولیه تیم ملی نبوده و احتمالا به جای سامان فلاح دعوت می‌شود. در ساعات آینده ممکن است امیر قلعه‌نویی تصمیم به دعوت از مهدی قائدی هم بگیرد. البته همه این خبرها در حد گمانه‌زنی است.