به گزارش "ورزش سه"، اودگارد به ستاره بی چون و چرای آرسنال در فصل جاری تبدیل شده و نقش مهمی را در صدرنشینی این تیم در لیگ برتر انگلیس ایفا کرده است.

درخشش او در میانه زمین باعث شده که بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان از پختگی و استعداد و مهارتش در مدیریت بازی، خلق موقعیت و حتی گلزنی تمجید کنند و ردنپ هم یکی از کسانی است که علاقه خاصی به سبک بازی او دارد. 

این بازیکن سابق لیورپول در این باره به اسکای اسپورت گفت:« در حال حاضر اودگارد شماره یک و بهترین است. هیچ کسی بهتر از او در لیگ برتر نیست. ما معمولا می‌گفتیم کوین دی بروینه بهترین هافبک است و این موضوع نه تنها در لیگ برتر، بلکه در دنیا هم صادق بود. اما دیگر شرایط مثل قبل نیست. او دیگر به اندازه قبل بازی نمی‌‎کند. 
 

1795077


اما اودگارد کارهایی انجام می‌دهد که تمامی بازیکنان بزرگ قادر به انجامش هستند. اکثر بازیکنان امروزی وقتی به توپ می‌رسند عجله دارند اما او اینطور نیست. آرامشی که دارد و توانایی گلزنی‌اش با پای چپ که چهار یا پنج گل با آن زده عالی است. او واقعا کاپیتان و رهبر تیمش در درون زمین است.

کار بسیار مهم دیگری که او انجام می‌دهد این است که وقتی توپ را در اختیار ندارد، به سمت بازیکن حریف می‌رود و مشغول پرس می‌شود. او اولین نفر است، اولین نقطه شروع دفاع است، پیش می‌رود و پرس می‌کند و ناگهان توپ را می‎‌گیرد و این کار را بسیار خوب انجام می‌دهد.»