به گزارش "ورزش سه"، برنلی که در چمپیونشپ رقابت می‌کند امشب در یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس مقابل منچسترسیتی قرار می‌گیرد. سرمربی برنلی ونسان کمپانی، یکی از ستاره‌های سابق سیتی و از اسطوره‌های این باشگاه است.

کمپانی در آستانه دیدار امشب در مصاحبه‌ای کوتاه با بی‌بی‌سی از گواردیولا خواست دیگر درباره اینکه او روزی به عنوان سرمربی به سیتی برخواهد گشت صحبت نکند. کمپانی گفت فعلا هدایت برنلی را به عهده دارد و قصد ندارد تمرکز خودش و تیمش از دست برود.

1499943

ونسان کمپانی در دوران هدایت سیتی توسط گواردیولا به مدت سه سال بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو می‌بست. کمپانی به مدت یازده سال بازیکن سیتی بود. اشاره او به صحبت‌های اخیر گواردیولا است که گفته بود ونسان کمپانی در آینده سرمربی سیتی خواهد شد.

سرمربی برنلی که تیمش در حال حاضر با اختلاف 13 امتیاز صدرنشین چمپیونشیبپ است در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت: "گواردیولا دیگر نباید این حرف را بزند. من مربی تیمم در چمپیونشیپ هستم. قبل از هر چیز بگویم که معتقدم گواردیولا حداقل 10 سال دیگر باید در سیتی بماند. ما را با سیتی نباید مقایسه کرد. سیتی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ رقابت می‌کند و ما برای قهرمانی در چمپیونشیپ. برای این است که می‌گویم این حرف‌ها منطقی نیست. آنها باید بهترین مربی دنیا را داشته باشند. از طرف دیگر من برای باشگاهی که در آن کار می‌کنم نهایت احترام را قائلم و برنلی برایم ارزش بالایی دارد".

1833485