کای هاورتس امیدوار است بتواند عملکرد خوب خود در بازی های اخیر را در آینده نیز داشته باشد و بهتر از قبل شود.

کای هاورتس، مهاجم آلمانی چلسی همراه با توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از تقابل با لیل در لیگ قهرمانان حاضر شد و در مورد فرم خود، شرایط تیم و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، کای هاورتس در این کنفرانس خبری در مورد فرم خوب خود گفت:

در گذشته نیز چندین بازی خوب داشته ام. در مورد عملکردم در بازی های اخیر خوشحالم اما به عنوان یک فوتبالیست، شما همیشه جاه طلبید و چیز بیشتری می خواهید. بنابراین می خواهم با ثبات و تداوم بیشتری بازی کنم و امیدوارم بتوانم به بازی کردن به همین شکل ادامه دهم.

عدم اطمینان و شک و تردیدها در خارج از زمین؟

همه ما حرفه ای هستیم. همه می دانیم که شرایط عجیبی برای همه افراد حاضر در باشگاه است. ما بازیکنان تیم هستیم و باید روی بازی ها تمرکز کنیم. این تمام کاری است که می توانیم انجام دهیم. سایر مسائل را باشگاه باید حل و فصل کند. این مسائل به ما بازیکنان ربطی ندارد. نمی توانم زیاد در مورد آن صحبت کنم چون ما روی بازی ها تمرکز کرده ایم و در حال حاضر فقط همین برای ما مهم است.

الان وضعیت چقدر عجیب است؟

ما حرفه ای هستیم و گاهی چنین وضعیت هایی ممکن است پیش بیاید. برای ما، کل باشگاه و هواداران آسان نیست. کاری که ما می توانیم انجام دهیم، این است که فوتبال خوبی بازی کنیم و سعی کنیم به هواداران در چنین وضعیتی لبخند را هدیه نماییم. همان طور که در بازی قبلی نشان دادیم، ما می توانیم این شرایط را کنترل کنیم.

بازیکنان خودشان خرج سفرشان را خواهند داد؟

من مشکلی با پرداخت خرج سفر ندارم. این مسئله مهم و بزرگی نیست. برای ما این که به بازی ها برسیم مهم ترین چیز است. الان در دنیا مسائل مهم تر و سخت تری نسبت به این که ما برای بازی خارج از خانه هواپیما داریم یا با اتوبوس می رویم، وجود دارد. من پرداخت می کنم، مشکلی نیست.

این وضعیت چقدر سخت است؟

این تصاویر را می بینید و فکر می کنید که وقوع این اتفاقات ممکن نیست. جنگ بدترین چیزی است که در زمین می تواند رخ دهد. ما همه خواهان صلح هستیم. صحبت در مورد آن برای من سخت است. مردم از ما سوال می کنند چون ما شخصیت های شناهته شده ای هستیم و می خواهند تفکرات ما را بدانند اما پاسخ به این گونه سوالات سخت است.

تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ برای چلسی؟

حضور توماس توخل برای ما خوب بود. چندین جام بردیم و من شخصاً فکر می کنم به عنوان یک بازیکن رشد کردم. به عنوان یک بازیکن، لحظات منفی نیز وجود خواهد داشت و من در دو سال اخیر نیز چنین لحظاتی را داشته ام. شخصاً فکر می کنم از همین شرایط و موقعیت ها که آدم لحظات خوبی را سپری نمی کند بود که رشد کردم. جوان هستم و می توانم چیزهای زیادی یاد بگیرم. یک مسیر حرفه ای همیشه رو به اوج حرکت نمی کند. گاهی شما کمی سقوط می کنید، نیمکت نشین می شوید و از آن درس می گیرید.