به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند چند روز پس از گلات مقابل لایپزیش، امشب موفق شد پنجمین هت‌تریک فصل خود را در بازی مقابل برنلی در جام حذفی ثبت کند. او بعد از این بازی تاکید کرد که باید روند خوب فعلی تا رسیدن به موفقیت‌های اصلی ادامه داشته باشد.

ستاره نروژی سیتی که 28 گل در 26 بازی به ثمر رسانده بعد از هت‌تریک امشب و صعود به نیمه نهایی جام حذفی گفت: "این دو بازی آخر خیلی خوب بود. قبل از فیفادی به دو پیروزی قابل‌توجه 6-0 و 7-0 دست یافتیم و خیلی از این بابت خوشحالم. هر گل برای من معنای خاصی دارد، همان‌طور که برای تیم معنای زیادی دارد."

1833606

وی ادامه داد: "مقابل تیم خوب برنلی به پیروزی شگفت‌انگیز 6-0 دست یافتیم و این واقعا خوشحال‌کننده است. می‌دانیم بازی بعدی در ومبلی است. ما در مقطعی از فصل هستیم که باید بهترین کیفیت ممکن را داشته باشیم. باید همیشه این‌گونه باشیم اما اکنون زمانی است که همه چیز تعیین می‌شود."

1833605

هالند با اشاره به آرزوهای جاه‌طلبانه خود با سیتی در فصل جاری گفت: "ما باید تک تک بازی‌های آینده را با برد پشت سر بگذاریم. دو بازی آخر برای ما حکم فینال را داشت و ما کاری که باید را انجام دادیم."

1833603