آخرین گلزن دربی در بازی حساس روز پنجشنبه غایب خواهد بود

آخرین گلزن شهرآورد پایتخت نمی تواند در بازی روز پنجشنبه حاضر باشد.

به گزارش طرفداری، دو تیم بزرگ و محبوب پایتخت قرار است یک بار دیگر مقابل هم صف آرایی کنند. پرسپولیس و استقلال در حالی روز پنجشنبه مقابل هم به میدان می روند که آخرین گلزن دربی یعنی عیسی آل کثیر، غایب بزرگ پرسپولیس در این بازی خواهد بود.

مرور بازی های قبلی دو تیم نشان می دهد عیسی آل کثیر، مهاجم سرخپوشان پایتخت آخرین گلزن شهرآورد محسوب می شود. شماره ۷۲ سرخ ها در دقیقه 56 دربی 95 برای پرسپولیس گلزنی کرد تا سرخ ها با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال مجیدی به پیروزی برسند.

جالب این که پرسپولیس و استقلال بعد از آن دیدار، دو بار دیگر در جام حذفی و لیگ مقابل هم بازی کرده و 244 دقیقه مقابل هم قرار گرفته اند که موفق به گلزنی نشده اند. آن ها در 120 دقیقه دیدار جام حذفی و 90 دقیقه لیگ نتوانسته اند دروازه هم را باز کنند تا با احتساب گلی که عیسی در دقیقه 56 زد، در مجموع دروازه دو تیم در دربی ها برای 244 دقیه بسته باقی بماند.

بر همین اساس و با توجه به حساسیت بسیار بالای شهرآورد پیش رو و این که تکلیف قهرمانی در این بازی تا حد زیادی مشخص می شود باید دید بازیکن دیگری بعد از عیسی آل کثیر می تواند موفق به گلزنی در دربی شده و نامش را برای همیشه در تاریخ دربی ها به ثبت برساند یا نه.