به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان دیدار دو تیم منچستریونایتد و فولام در جام حذفی انگلیس شاهد اتفاق‌هایی جنجالی در نیمه دوم مسابقه بودیم که به اخراج دو بازیکن فولام و همچنین اخراج سرمربی این تیم و اعلام یک پنالتی به سود یونایتد منجر شد.

بعد از اینکه داور به سود یونایتد اعلام پنالتی کرد الکساندر میتروویچ، مهاجم صرب فولام، به سمت داور بازی، کریس کاوانا رفت و او را هل داد تا بلافاصله با کارت قرمز مستقیم مواجه شده و زمین را ترک کند.

1834205

اتحادیه فوتبال انگلیس امروز اعلام کرد میتروویچ را به دلیل برخورد فیزیکی با داور مجازات خواهد کرد و انتظار می‌رود محرومیت چند جلسه‌ای در انتظار او باشد. اما هواداران برخی از تیم‌های لیگ برتری به ماجرای مشابهی در روزهای قبل اشاره می‌کنند و می‌گویند برونو فرناندس در جریان شکست 7-0 یونایتد مقابل لیورپول کمک‌داور را به شکلی مشابه حرکت میتروویچ هل داد ولی هیچ مجازاتی علیه او اعلام نشد.

روزنامه دیلی‌میل اعلام کرد یکی از سخنگویان اتحادیه فوتبال به این رسانه اطلاع داده که منتظر دریافت گزارش رسمی بازی از طرف کریس کاوانا است تا درباره میزان مجازات میتروویچ تصمیم‌گیری کند اما شکی وجود ندارد که این مهاجم صرب به دلیل رفتارش با مجازاتی سنگین مواجه خواهد شد.

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی به هل دادن کمک‌داور دیدار لیورپول و منچستریونایتد توسط برونو فرناندس اشاره می‌کنند و می‌گویند اتحادیه فوتبال در موقعیت‌های مشابه استاندارد دوگانه دارد. در جریان شکست 7-0 یونایتد مقابل لیورپول برونو فرناندس بعد از بیرون رفتن توپ ابتدا با ترنت الکساندر آرنولد درگیر شد و سپس خشم خود را بر سر کمک‌داور خالی کرده و او را از پشت هل داد.

1834206