اونای امری می‌خواهد هم‌چنان ویارئال را در رقابت‌های لیگ قهرمانان نگه‌دارد

اونای امری اعتقاد دارد شانس یوونتوس روی کاغذ بیش‌تر از ویارئال است اما تیمش را با روحیه جنگندگی راهی تورین خواهد کرد.

طرفداری | در دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب ویارئال در استادیوم آلیانز تورین مهمان یوونتوس خواهد بود. به گزارش گل ایتالیا، اونای امری سرمربی ویارئال که تیمش در دیدار رفت توانست یوونتوس را با نتیجه 1-1 متوقف کند، در کنفرانس خبری پیش از مسابقه دور برگشت گفت:

در دور رفت نشان دادیم می‌توانیم رقابت کنیم، بجنگیم و واکنش نشان دهیم. کیفیت‌های خودمان را نشان داده‌ایم اما دور برگشت داستان خودش را دارد. یوونتوس مدعی است و آن‌ها یکی از تیم‌هایی هستند که می‌توانند لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنند. با این حال به تورین می‌رویم تا هم‌چنان در لیگ قهرمانان بمانیم. می‌دانیم که سخت است اما صعود به توانایی‌های خودمان برای انجام یک بازی خوب بستگی دارد. هواداران ویارئال رویای صعود دارند و می‌خواهیم این رویا را زنده نگه‌داریم. با هدف ارائه یک نمایش قهرمانانه به تورین می‌رویم. 

سرمربی ویارئال در ادامه تمجیدهایش از یوونتوس گفت: 

یوونتوس یکی از بهترین تیم‌های ایتالیا با جام‌هایی رنگارنگ است. قطعا آن‌ها در میان پنج تیم برتر اروپا قرار می‌گیرند. به نظرم بازی برگشت بسیار متفاوت از بازی رفت خواهد بود. آن‌ها تهاجمی بازی خواهند کرد و بازیکنانی چون موراتا و ولاهوویچ را دارند. کوادرادو هم توانایی‌های بالایی در حمله از حناحین دارد. لوکاتلی، رابیو و آرتور هم نقش مهمی در خط هافبک ایفا می‌کنند. باید به خوبی دفاع کنیم و مالکیت توپ را داشته باشیم. یوونتوس تیمی است که برای بردن ساخته شده و آخرین شکست آن‌ها به 15 بازی پیش بر می‌گردد.