مانوئل لوکاتلی دوست دارد گل‌های بیش‌تری با پیراهن یوونتوس بزند و از لزوم ارائه یک عملکرد خوب مقابل ویارئال صحبت کرد

مانوئل لوکاتلی، هافبک ایتالیایی یوونتوس انگیزه‌های بالایی برای دیدار با ویارئال دارد.

طرفداری | در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، یوونتوس در استادیوم آلیانز میزبان ویارئال خواهد بود. به گزارش وب سایت یوونتوس، مانوئل لوکاتلی، هافبک کلیدی بانوی پیر در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد.

رویکرد ما در بازی فردا مهم است و نباید اشتباه کنیم. باید ذهنیتی برنده از خودمان به نمایش بگذاریم و عطش‌مان برای کسب پیروزی را نشان دهیم. من مجذوب ذهنیت برنده یوونتوس هستم و این را از همان روز اولم در این باشگاه حس کرده‌ام. پس از شروع پر مشکل فصل، قدم‌های بزرگی در زمینه ساخت هویت تیم برداشته‌ایم. الان خوب بازی می‌کنیم. رابطه‌ام با آرتور ملو؟ او پسر خیلی خوبی است و از همان روز اول رابطه خوبی با یک‌دیگر داشتیم. او چند سال پیش مرا تحت تاثیر قرار داده بود و وقتی در میلان بودم، مقابلش بازی کرده بودم. آرتور ملو بازیکن بزرگی است. 

هافبک 24 ساله یوونتوس ادامه داد: 

نقش من در تیم؟ سرمربی نحوه بازی مرا بهتر می‌شناسد. از حضور در این پست تهاجمی خوش‌حالم زیرا می‌توان بیش‌تر جلو بروم و از فضاها استفاده کنم. مشخصا در برخی از جوانب بازی‌ام می‌توانم بهتر شوم و برای مثال، می‌توانم بیش‌تر گل بزنم. الگری به من کمک می‌کند تا بهترین عملکرد را ارائه کنم. ویارئال یک تیم تکنیکی است و بازیکنان آن‌ها سال‌هاست که کنار هم بازی می‌کنند. آن‌ها توانایی مجازات حریف با هر اشتباه را دارند، پس باید عملکردی بالغانه به نمایش بگذاریم. باید گل بزنیم و به نشان دادن شخصیتی بالا نیاز داریم. 

  • هم‌چنین بخوانید: ماسیمیلیانو الگری: باید برای پیمودن تمام مسیر لیگ قهرمانان جاه‌طلب باشیم؛ بازی با ویارئال یک فینال خانگی است