سیدجلال حسینی در بازی روز پنجشنبه به رکورد کاپیتان سابق استقلال خواهد رسید

سیدجلال حسینی در ترکیب پرسپولیس برای دربی 98 حضور خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، سیدجلال حسینی در دو دربی گذشته غایب بود. در آن مقطع گفته شد مصدومیت دلیل غیبت کاپیتان در دربی ها بوده و به همین دلیل خط دفاعی سرخ ها در غیاب کاپیتان سیدجلال مقابل استقلال چیده شد.

حالا قرار است کاپیتان محبوب پرسپولیسی‌ها یک بار دیگر به ترکیب برگشته و باز هم مقابل مهاجمان استقلال از دروزاه تیمش حفاظت کند. جالب این که کاپیتان در صورت حضور در دربی 98 و قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس برای بازی پیش رو، رکوردی تازه ای را به نام خود ثبت خواهد کرد.

مرور تاریخچه دربی های پایتخت نشان می دهد سیدجلال حسینی با سابقه 14 حضور در  دربی، یکی از دربی بازترین بازیکنان دو تیم محسوب می شود. حسینی در 14 بازی که برای پرسپولیس به میدان رفته 10 بار بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته و از این حیث بین پرسپولیسی ها رکورددار است. اما در مجموع، رکورد بیشترین کاپیتانی در دربی با 11 بازی در اختیار علی جباری، کاپیتان پیشین استقلال است که در صورت حضور سیدجلال در شهرآورد روز پنجشنبه، او به علی جباری خواهد رسید.

گفتنی است سید جلال حسینی در 14 دربی که حضور داشته صاحب 3 پیروزی و 2 شکست شده و بقیه بازی ها نیز با تساوی به پایان رسیده است.

حالا باید دید در بازی روز پنجشنبه چه نتیجه ای کسب شده و سیدجلال در حالی که قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد می تواند یک پیروزی دیگر در دربی کسب کند یا نه.