به گزارش "ورزش سه"، او که از تیم قهرمان به نساجی آمده دوست داشته و دارد به همراه نساجی حضور در رده های بالاتر جدول را تجربه کند و شاید به همین بهانه بود که در پایان بازی با مس کرمان از سمت خود استعفاء کرد. او خیلی تلاش کرد، روحیه مبارزه طلبی و جاه طلبی را به شاگردانش انتقال دهد و احتمالا در پایان بازی با مس کرمان این احساس به او دست داد، بازیکنان نساجی بیش از این موقعیت را نمی خواهند و این بهانه ای شد که از سمت خود استعفاء کند. در نهایت حمید مطهری تصمیم گرفت در نساجی بماند و یک بار دیگر این مسیر را امتحان کند.

به نظر می رسد او در انتقال داده ها به تیمش موفق بوده، در بازی دوستانه با استقلال که آخرین جلسه تمرینی هر دو تیم بود، حضور جوان ها در ترکیب تیم نساجی پر رنگ تر شد و این حضور موجب شد تا نساجی این مصاف را با نتیجه دو بر دو به پایان ببرد. زننده گل نخست نساجی در این بازی علی داوران بود. از جوان های نساجی که چند هفته ای است در ترکیب تیم تبدیل به بازیکن ثابت شده است. گلزنی آداما نیام مهاجم خارجی نساجی هم حمید مطهری را به آینده تیم مازنی امیدوار کرد. اینکه می تواند از این پس برای گلزنی روی او حساب ویژه ای باز کند.

1834357

7 هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده است. نساجی در این 7 هفته می تواند با ارایه بازی های خوب و هم چنین کسب 3 امتیازهای حساس سرنوشت خود را در جدول رده بندی تغییر دهد. به خصوص که در جدول جام حذفی هم باقی مانده است و به عنوان قهرمان جام حذفی می تواند به دنبال ماجراجویی در این بازی ها و حتی تکرار قهرمانی باشد. فرصت جبران امتیازات از دست رفته برای نساجی باقی مانده است و نمایش این تیم در بازی با استقلال نشان داد، نساجی یارای نمایش های خوب و کسب امتیازات حساس را دارد.