کاپیتان بارسلونا از تغییرات این تیم از زمان آخرین ال کلاسیکو می گوید. 

سرخیو بوسکتس در خصوص ال کلاسیکوی پیش رو صحبت کرده است. 

طرفداری - موندو دپورتیوو | آخرین ال کلاسیکوی فصل 22-2021، روز یکشنبه در چارچوب هفته بیست و نهم لالیگا و به میزبانی استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا در مصاحبه ای که داشته در خصوص شرایط تیمش پیش از این دیدار حساس صحبت کرد و مدعی شد که بارسا این بار می تواند عملکرد بهتری نسبت به بازی های رو در روی گذشته از خودش نشان دهد. 

به نظرم گلی که در سوپرجام دریافت کردیم، بیش از حد زودهنگام بود؛ برخی از بازیکنان ما به تازگی از بند مصدومیت رها شده بودند و فران هم تازه به جمع ما اضافه شده بود. آن موقع اوبا را هم نداشتیم و به نظرم الان شرایط بهتری نسبت به آن دیدار داریم، نمی دانم رئال به نسبت آن موقع عملکرد بهتری خواهد داشت یا نه، اما مطمئن هستم که آنها روحیه بهتری خواهند داشت، آنها اخیرا نتایج فوق العاده ای کسب کرده اند و با پشتوانه روحیه خوب حاصل از آن بازی ها پا به زمین خواهند گذاشت. انتظار یک رئال مادرید جاه طلب را دارم و به نظرم بازی فوق العاده ای خواهد شد. 

حضور ژاوی در تیم و تاثیرات او؟ ژاوی این سبک از فوتبال را در دوران بازیگری اش زندگی کرد و به عنوان مربی نیز همان سبک را در پیش گرفته است. شرایط تیم وقتی که او آمد، آسان نبود چون بازیکنان کمی داخل ترکیب این سبک از بازی را قبلا تجربه کرده بودند. بارسلونا در حال از دست دادن سبک خودش بود و ژاوی آمد تا آن را برگرداند. کاری که او شروع کرد، مستلزم تلاش بسیار زیادی بود و حالا

 آن کارها در حال به ثمر نشستن هستند. 

آیا بنزما تعیین کننده ترین بازیکن لالیگا است؟ بله قطعا. کافی است نگاهی به آمار و اطمینانی که او برای تیمش به ارمغان می آورد داشته باشید. 

کاسمیرو؟ اگر بهترین نباشد، قطعا یکی از بهترین هافبک های جهان است، کافی است تا به عملکرد او در زمین و دوران حرفه ای که تا حالا گذرانده نگاه کنید. برای ما هافبک ها این اتفاق زیاد رخ می دهد، گاهی زیاد در چشم نیستیم و توجه مردم نیز به سمت ما جلب نمی شود چون همه در نهایت به گل و پاس گل نگاه می کنند. برای یک هافبک انجام بازی نمایشی در اولویت نیست، ما باید بازی را کنترل کنیم. کاسمیرو را تحسین می کنم. در مجموع همه بازیکنان خوب را دوست دارم و رئال مادرید هم بازیکنان خوب زیادی در ترکیبش دارد.