به گزارش "ورزش سه"، ابراهیموویچ بار دیگر به تیم ملی سوئد برگشته و آماده است تا به این تیم برای حضور در رقابت‌های یورو 2024 کمک کند. 

این در حالی است که او در چند ماه اخیر به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده اما هنوز انگیزه سابق را برای درخشش در زمین دارد و به نظر می‌رسد که هرگز راضی، خوشحال یا خسته نمی‌شود. 

او در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره بازگشتش به تیم ملی سوئد گفت: «من اینجا هستم تا تفاوت‌ها را رقم بزنم. اگر این‌طور نبود، هرگز اینجا نبودم. نمی‌خواهم درباره سنم صحبت کنم. هنوز کارهای بسیاری برای انجام دارم و می‌خواهم به همه کسانی که فکر می‌کردند کارم تمام شده نشان دهم که اشتباه می‌کردند.»

این مهاجم میلان با حضور در نشست خبری به گفت‌وگو با خبرنگاران مشغول شد و به تعدادی از سوالات آن‎‌ها پاسخ داد که در زیر می‌خوانیم:

بسیاری انتظار داشتند که پس از عمل کردن به وعده‌ات و قهرمان کردن میلان خداحافظی کنی. آیا این قهرمانی هم برایت کافی نبود؟

* قهرمان شدن و سپس ترک میلان بیش از حد آسان می‌شد. انجام چنین کاری خیلی خیلی آسان بود.

در عوض مثل همیشه سخت‌ترین مسیر را انتخاب کردی. زانویت را جراحی کردی و مدتی طولانی دور از میادین بودی. 
* من سه بار در طول 14 ماه جراحی کردم. زمانی بود که شرایط زانویم دیگر بهتر نمی‌شد. من در تونلی بودم که هیچ نوری در انتهایش نمی‌دیدم. سپس ناگهان همه چیز بهتر و بهتر شد.

و هرگز به تسلیم شدن فکر نکردی؟

* هرگز. من تسلیم نمی‌شوم. چالش‌ها به من آدرنالین می‌دهند. حتی شما خبرنگارها هم از وقتی من جوان بودم مدام نوشتید و گفتید که بسیار متفاوت و خودخواه هستم. شما به من کمک کردید. من همیشه این تمایل را داشتم که به کسانی که به من شک داشتند نشان دهم که اشتباه می‌کنند. 

و در همین حین به شکستن رکوردها ادامه دادی. 

* من به عنوان مسن‌ترین گلزن در سری A رسیدم اما رکوردها را به خاطر این که مسن هستم نمی‌خواهم. رکوردها را می‌خواهم چون آن‌ها برای من هستند. همیشه سوالاتی درباره سن من وجود داشته است.  

1834537

تو حالا در سن 41 سالگی در تیم ملی هستی، پرسیدن سوال درباره سنت کاملا طبیعی است. 

* دیروز در حال صرف شام با تیم بودم و به پسرها نگاه کردم و گفتم فکر می‌کنید من احمق هستم، وگرنه در این سن اینجا چه کار می‌کنم؟ اما متوجه خواهید شد که زمان و زندگی چطور به سرعت می‌گذرند. حتی وقتی نزدیک 40 سال هستی هم می‌ترسی دست از بازی بکشی. به شما می‌گویم که از چیزی که در حال تجربه آن هستید لذت ببرید.

سوئد بازی سختی برابر بلژیک دارد. 

* آن‌ها تیم خوبی هستند. ما گروه سختی داریم. حضور لوکاکو در این بازی به چه معناست؟ هیچی. این یک بازی عادی است. 

گفتی که هنوز تصمیمی برای آینده نداری اما ایفا کردن نقشی مهم در میلان، ایتالیا یا حتی تیم ملی سوئد می‌تواند بسیار جذاب باشد. 

* من پیشنهادهای بسیاری دارم اما نمی‌خواهم به آن‌ها فکر کنم چون در حال حاضر خودم را به عنوان بازیکن می‌بینم. همه از من درباره شرایطم می‌پرسند اما شما باید از بازیکنان 20 ساله هم چنین سوالی بپرسید، چون من هنوز کنار آن‌ها بازی می‌کنم. 

تو را در یورو 2024 خواهیم دید؟ 

* هنوز برای پاسخ دادن به این سوال زود است. سعی می‌کنم هر روز را زندگی کنم و در زمان حال بمانم. حتی با این که خودم همه چیز هستم: گذشته، حال و آینده.