میلان نیز به مانند نیوکاسل به پدرو علاقه‌مند است

طرفداری | ژائو پدرو، فوروارد برزیلی واتفورد مورد توجه میلان قرار گرفته اما احتمالا فروش رافائل لیائو جذب او را تسهیل می‌کند. 

ژائو پدرو پس از لینک شدن به میلان توسط رسانه های ایتالیایی، عکس هایی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌دهد اخیرا در میلانو حضور داشته است. با این حال نمایندگان این بازیکن 21 ساله به اتلتیک گفته‌اند این دیدار ربطی به مذاکره نداشته و تیمی نیز پیشنهادی برای خرید او ارائه نداده است. بر اساس یافته های اتلتیک، قهرمان فصل قبل سری‌آ به پدرو علاقه دارد اما مدت قرارداد او با واتفورد مانعی برای اقدام آنها به حساب می‌آید. در واقع قرارداد این بازیکن برزیلی تا تابستان 2028 معتبر است که این باعث می‌شود واتفورد دست بالا را در مذاکرات داشته باشد. علاوه بر این اگر واتفورد از طریق بازی های پلی‌آف چمپیونشیپ به لیگ برتر بازگردد، مالک ایتالیایی این باشگاه برای حفظ او به مدت یک فصل دیگر مصمم‌تر خواهد شد.

واتفورد تابستان گذشته پیشنهاد 30 میلیون پوندی نیوکاسل برای پدرو را نپذیرفت و قرارداد او را یک سال دیگر تمدید کرد. اگر واتفورد تصمیم به فروش بازیکن سابق فلومیننزه که همچنان مورد توجه زاغ ها است بگیرد، مطمئنا بیش از 30 میلیون پوند درخواست خواهد داشت. مالکان جدید میلان پس از موفقیت‌آمیز نبودن خرید دکتلار با 27 میلیون پوند، احتمالا حاضر به سرمایه‌گذاری بیشتر به منظور جبران آن نخواهند شد و به همین دلیل تنها راه اقدام روسونری برای جذب پدرو این است که ابتدا رافائل لیائو را به فروش برساند. گفتنی است پدرو تاکنون در 103 بازی برای واتفورد 22 گل به ثمر رسانده است.