تیم‌های دوم و دهم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر می‌روند

با جولان ویروس کرونا در اردوی ماینتس، دو بازی پیشین این باشگاه در بوندسلیگا به تعویق افتاده‌اند. حال در یک از این بازی‌ها در چارچوب هفته بیست و پنجم بوندسلیگا، ماینتس میزبان بروسیا دورتموند است. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات این بازی:

اطلاعات بازی ماینتس - بروسیا دورتموند

  • تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 25 اسفند 1400 (16 مارس 2022)
  • ساعت برگزاری: 20:00 به وقت تهران
  • مکان برگزاری: MEWA Arena، ماینتس
  • هفته برگزاری: هفته 25 بوندسلیگا، فصل 22-2021

شرح وضعیت تیم‌های ماینتس - بروسیا دورتموند

  • با توجه به اینکه دو بازی پیشین ماینتس به درخواست این باشگاه به دلیل کمبود بازیکن به تعویق افتاد، آخرین بازی آن‌ها دو هفته پیش مقابل اونیون برلین برگزار شد که با شکست 3 بر 1 شاگردان بو‌اسونسون همراه بود. با این حال به خاطر وقفه‌ای که از آن زمان تاکنون بین بازی‌های این تیم افتاده، نمی‌توان زیاد به این نتیجه برای تعیین سطح این تیم استناد کرد. ماینتس در خانه یکی از بهترین تیم‌های این فصل بوندسلیگا بوده است و تنها یک‌بار تاکنون در استادیوم خود شکست خورده‌اند. بنابراین می‌توان به راحتی حدس زد که زنبور‌ها چه کار سختی را پیش روی خود خواهند داشت. از غایبان مهم ماینتس برای بازی فردا می‌توان به الکساندر هک و یرمی سنت ژوست اشاره کرد.
     
  • با توجه به برد سخت دورتموند در بازی گذشته‌اش مقابل بیله فلد و امتیازاتی که بایرن مونیخ در دو هفته گذشته از دست داده است، پیروزی در این بازی می‌تواند دوباره امید را در اردوی زنبور‌ها زنده کند. در صورتی که دورتموند بتواند مقابل ماینتس به پیروزی برسد، فاصله‌اش با صدر جدول به چهار امتیاز خواهد رسید و این باعث خواهد شد دوباره تنور رقابت قهرمانی در بوندسلیگا داغ شود. خبر خوش برای هواداران دورتموند این است که ارلینگ هالند و جیووانی رینا پس از مدت‌ها دوباره در دسترس قرار گرفته‌اند. متس هوملس نیز برای بازی فردا آماده خواهد بود، با این حال به نظر می‌رسد که مارکو رویس و رافائل گریرو این بازی را نیز از دست بدهند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا روزه می‌تواند در این فصل شگفتی خلق کند یا باید شاهد قهرمانی تکراری بایرن مونیخ باشیم.

ترکیب احتمالی دو تیم / هو‌اسکور

 

غایبان دو تیم / هو‌اسکور

 

رویارویی‌های پیشین دو تیم

 

جایگاه دو تیم در جدول بوندسلیگا

رده تیم تعداد بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
2 بروسیا دورتموند 25 17 2 6 65 37 28 53
10 ماینتس 24 10 4 10 35 29 6 34

نکات آماری بازی ماینتس - بروسیا دورتموند

  • بو‌اسونسون در ماینتس موفق به کسب میانگین امتیازات بیشتری (1.48) نسبت به توماس توخل در این باشگاه شده است. اما از دیگر مربی مشهور پیشین این باشگاه یعنی یورگن کلوپ با میانگین امتیاز (1.51) عقب‌تر است.
  • ماینتس در خانه بهترین آمار دفاعی این فصل بوندسلیگا را دارد. شاگردان بو‌اسونسون در 12 بازی خانگی تاکنون تنها هفت گل خورده‌اند.
  • دورتموند از شش بازی گذشته خود در ماینتس موفق به کسب 16 امتیاز شده است. (پنج برد و یک تساوی)

پیش‌بینی نتیجه بازی / هو‌اسکور


ماینتس 1-2 بروسیا دورتموند