به گزارش "ورزش سه"، رقابت برای به خدمت گرفتن بلینگام همچنان ادامه دارد و سه باشگاه رئال مادرید، منچسترسیتی و لیورپول در تلاش هستند تا مدیران دورتموند و این بازیکن را متقاعد کنند. 
این رقابت با نزدیک شدن به پایان فصل 23-2022 وارد مرحله حساسی شده، اما روزنامه مارکا مدعی شده که مدیران رئال تا حد زیادی از بابت جذب او آسوده خاطر هستند.
آنها به خوبی می‌دانند که رقابت با باشگاه‌های لیگ برتری با توجه به میزان درآمد و توانایی هزینه کردن آنها برای جذب بهترین بازیکنان بسیار سخت است، اما از سوی دیگر اطمینان دارند که این بازیکن 19 ساله تصمیم نهایی را درباره آینده‌اش خواهد گرفت. 
پیش از این نیز بسیاری از رسانه‌های ورزشی انگلیسی و اسپانیایی خبر داده بودند که این ملی‎‌پوش انگلیسی علاقه خاصی به پوشیدن پیراهن رئال مادرید دارد و با اینکه پیشنهاد ارائه‌شده از سوی سیتی و لیورپول بالاتر است، اما او رؤیای بازی در سانتیاگو برنابئو را در سر دارد. 
هرچند گفته می‌شود که خانواده او تمایل دارند که این بازیکن به لیورپول ملحق شود، اما هنوز هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده و او چند روز قبل اعلام کرد که تصمیمش درباره باشگاه بعدی را در دو تا سه هفته آتی خواهد گرفت.

1793918

مدیران رئال به خوبی از این موضوع خبر دارند که دورتموند برای فروش این بازیکن خواهان دریافت مبلغی بین 110 تا 115 میلیون یورو به صورت قطعی و مبلغی به عنوان بندهای پاداش است که رقم انتقال او به این باشگاه را تا 150 میلیون یورو خواهد رساند.
این مبلغی است که آنها پیش از این برای فروش عثمان دمبله به بارسلونا در سال 2017 دریافت کرده بودند: 105 میلیون یورو به صورت قطعی و 40 میلیون یورو بندهای پاداش که در نهایت 30 میلیون یوروی آن پرداخت شد.
رئال از قبل هم از درخواست‌های گران‌قیمت دورتموند باخبر بود اما مدیران این باشگاه معتقد هستند که جذب یکی از بااستعدادترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال می‌تواند کمک بسیاری به این باشگاه بکند و حاضر هستند برای این کار رکورد نقل و انتقالاتی‌شان را بشکنند، رکوردی که در حال حاضر در اختیار ادن هازارد است که با 100 میلیون یورو به این باشگاه ملحق شد و بند پاداش او قراردادش را تا 130 میلیون یورو رسانده اما عملکرد ناامیدکننده‌ای در این تیم داشته است.
منچسترسیتی و لیورپول هم همچنان مذاکراتشان با دورتموند را ادامه می‌دهند و پیشنهادی که ارائه کرده‌اند بالاتر از رئال است. هرچند سیتی هم در این مذاکرات جایگاه بهتری نسبت به لیورپول دارد و پپ گواردیولا امیدوار است که بتواند او را برای حضور در اتحاد متقاعد کند. بازی کنار ارلینگ هالند و بازگشت به کشورش می‌تواند ویژگی‌های وسوسه‌‌برانگیزی برای بلینگام باشد.