به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هنوز چند ثانیه بیشتر از دیدار تیم های ملی ایران و روسیه در نیمه دوم نگذشته بود که محمد محبی توانست با تیزهوشی، یک پنالتی از مدافع روسیه بگیرد. 

پس از گذشت 19 ثانیه از بازی در نیمه دوم، سرنگونی وینگر بوشهری استقلال، یک پنالتی را برای ایران به دست آورد. تعویض جناح خوب از عزت اللهی و پاس او به سمت چپ، نصیب احسان حاج صفی شد. 

کاپیتان تیم ملی نیز با یک ضربه سر، توپ را به محبی رساند و او در شرایطی که پس از کنترل توپ در حال خروج از محوطه جریمه بود، توسط روسلان لیتوینوف مدافع روس ها سرنگون شد و ایلگیز تانتاشف داور مسابقه نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. مهدی طارمی نیز پشت این توپ ایستاد و آن را به گل تساوی ایران تبدیل کرد. 

1834853

محبی که در این لحظه توانست از غفلت مدافع روس ها استفاده کرده و اصطلاحا از او این پنالتی را بگیرد، در نیمه اول نیز در چند صحنه توانست روی دروازه میهمان خطرآفرین شود و حتی در یک موقعیت نیز قصد داشت تا طارمی را با دروازه بان روسیه در موقعیت تک به تک قرار دهد که پاس خوب او را مدافع حریف به موقع راهی کرنر کرد. 

وینگر بوشهری استقلال که یکی از غایبان بزرگ تیم ملی در جام جهانی است، در آخرین اردو از فهرست کارلوس کی روش کنار گذاشته شد خیلی از کارشناسان اعتقاد داشتند او می توانست مسافر جام جهانی شود. حالا محبی که پس از مدت ها حضور در تیم ملی را دوباره تجربه کرده است، توانست با گرفتن یک خطای پنالتی، شروع خوبی در تیم ملی تحت نظر قلعه نویی داشته باشد.