به گزارش "ورزش سه"، هنور بسیاری از علاقه مندان به فوتبال، شوک شبانه و عجیب بایرن را باور ندارند فوتبال اروپا در شوک به سر می‌برد. یولیان ناگلزمن سرمربی موفق بایرن با تصمیم مدیران این باشگاه از سمت خود اخراج شده است. این خبری است که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده ولی بسیاری از خبرنگاران مطرح دنیای فوتبال آن را اعلام کرده اند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح دنیای فوتبال از اخراج ناگلزمان خبر داد. او در توییتی نوشت یولیان ناگلزمن به زودی از سمت سرمربیگری اف سی بایرن برکنار می‌شود. اخباری که اوایل امشب فاش شد، اکنون توسط منابع باشگاهی نیز تایید شده است.

این خبرنگار سپس در خبر اختصاصی خود توماس توخل را اصلی‌ترین گزینه جانشینی ناگلزمن دانسته بود. او حالا گزارش داده که حضور توخل در آلیانز آرنا قطعی شده و جزئیات قرارداد او، امشب نهایی می‌شود.

1830623

رومانو نوشت که توماس توخل سرمربی جدید اف سی بایرن شد، با توافق کامل. او قبلاً این کار را پذیرفته است. گفته می‌شود که مدت زمان قرارداد سرمربی سابق چلسی با باوارایی ها 2 و نیم ساله خواهد بود.

این تصمیم در شرایطی گرفته شد که ناگلزمان در مدت زمان حضور در بایرن و طی 84 مسابقه، موفق به کسب 60 پیروزی شد و میانگین 2.31 امتیاز را کسب کرد. آماری استثنایی که حتی این مسئله نیز باعث نشد تا مدیران بایرن با همکاری با او ادامه دهند.

بایرن با ناگلزمان توانست در هر 8 دیدار خود در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسد و در 2 بازی رفت و برگشت از سد پاریس سن ژرمن گذشت. با این وجود و پس از شکست 2 بر یک بایرن برابر لورکوزن، مدیران مونیخی تصمیم به قطع همکاری با ناگلزمان گرفتند.