هری کین گفت امیدوار است سال های زیادی در تیم ملی انگلیس بازی کند و گل های بسیار بیشتری بزند. 

انگلیس موفق شد با پیروزی 2-1 در خانه ایتالیا، مقدماتی یورو 2024 را به خوبی آغاز کند. هری کین در دقیقه 42 موفق شد دروازه دوناروما را از روی نقطه پنالتی باز کند و به این ترتیب با زدن 54‌امین گلش، به تنهایی بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس لقب گرفت. به گزارش اسکای اسپورتس، هری کین پس از بازی گفت:

پوشیدن پیراهن تیم ملی برای من یعنی همه چیز. هیجان زیادی داشتم تا دوباره پیراهن انگلیس را بپوشم و تورنمنت مقدماتی یورو را شروع کنیم.

هری کین در مورد برخورد توپ با دست دی لورنتزو و پنالتی گفت:

پنالتی به درستی اعلام شد و وقتی توپ وارد دروازه شد، احساسات فوق العاده ای داشتم. واقعا لحظه ای جادویی بود. صبر کردن برای تایید VAR؟ کاملا به این موضوع عادت دارم زیرا این روزها VAR تمام پنالتی ها را بررسی می کند. من کار خودم را انجام می دهم. جای توپ را انتخاب کردم و ضربه زدم. حذف از جام جهانی سخت بود اما در این هفته صحبت کردیم تا دوباره تلاش کنیم. ما یکی از بهترین تیم های اروپا هستیم و پیروزی مقابل ایتالیا نشان داد آماده چالش های آینده هستیم. واقعا شب بزرگی بود. ما برای مدت زیادی در ایتالیا برنده نشده بودیم و پیروزی همراه با گلزنی واقعا فوق العاده بود. 

وین رونی در صفحه توئیترش به هری کین بابت رکوردشکنی تبریک گفت. کین در این مورد گفت:

خیلی ممنونم. وقتی وین رکورد را زد من در زمین بودم. می دانم چه ارزشی برای او داشت و خیلی به او افتخار می کردم. یادم می آید وقتی رکورد را زد به من گفت روزی آن را به تو می دهم. مردِ خاص! 

هری کین در مورد آینده اش گفت:

نمی خواهم به آینده ای دور نگاه کنم اما من 29 ساله هستم و فرم خوبی دارم. شکستن این رکورد بهترین احساس دوران ورزشی ام را به همراه داشت. امیدوارم سال های زیادی بازی کنم و گل های زیاد دیگری بزنم. بازی برای انگلیس بهترین احساس من در فوتبال بوده است. می خواهم هر چه ممکن است گل های بیشتری بزنم.